2

سرقت مسلحانه از یک موسسه مالی و اعتباری در مشهد

  • کد خبر : 12101
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۸

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به وقوع سرقت مسلحانه از یک موسسه مالی و اعتباری در مشهد، گفت: عوامل این سرقت در چند روز آینده دستگیر می‌شوند. سرهنگ احد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» ایسنا – منطقه خراسان، اظهار کرد: در ساعت ۱۱:۳۰ روز سه‌شنبه یک موسسه مالی و اعتباری در خیابان شهید کریمی […]

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به وقوع سرقت مسلحانه از یک موسسه مالی و اعتباری در مشهد، گفت: عوامل این سرقت در چند روز آینده دستگیر می‌شوند.

سرهنگ احد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» ایسنا – منطقه خراسان، اظهار کرد: در ساعت ۱۱:۳۰ روز سه‌شنبه یک موسسه مالی و اعتباری در خیابان شهید کریمی مشهد مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت که در این حادثه ۳ نفر با یک اسلحه خفیف به این موسسه دستبرد زده و مبلغ ۵۰ میلیون ریال را به سرقت بردند.

وی با بیان اینکه در لحظه سرقت تنها رییس و یکی از کارمندان موسسه در محل حضور داشتند، ادامه داد: نحوه سرقت نشان می‌دهد که سارقان حرفه‌ای نبوده و با سرنخ‌های خوب به دست آمده، طی چند روز آینده دستگیر خواهد شد.

فرمانده انتظامی مشهد همچنین از دستگیری دو سارق به عنف خودرو در منطقه کلانتری آبکوه خبر داد و افزود: این دو نفر تاکنون به چهار فقره سرقت اعتراف کرده و سه خودروی سرقتی نیز کشف شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12101

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر