2

ماشین شوالیه تاریکی برای فروش +تصویر

  • کد خبر : 121174
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۲

اگر وضع مالی خوبی دارید، اگر عاشق کامیک بوک‌ها هستید و دلتان می‌خواهد خودتان آدم بد‌ها را به سزای اعمالشان برسانید، بد نیست سری به بازار آن‌لاین لوازم لوکس به نام «جیمز ادیشن» بزنید تا بتوانید ماشین واقعی ساخته شده از روی مدل سری فیلم‌های «شوالیه تاریکی»، بت من کریستوفر نولان را بخرید.

 

 
 

این ماشین دارای موتور ۸سیلندر سری ال اس از کارخانه «جنرال موتورز» است اما دیگر قسمت جدا شونده‌ای که تبدیل به موتور سیکلت می‌شود را ندارد. اما به‌جایش یک دی‌وی‌دی پلیر با کیفیت استریو عالی و پورت آی پاد در آن موجود است و دارای سیستم ردیابی جهانی (جی پی اس) است که احتمالا در زندگی روزانه بدون جرم و جنایت بیشتر به کار خواهند آمد.
 

شاید بهترین قسمت این ماشین دوربین‌های نصب شده در اطراف ان است که مانور و پارک کردن را برای آن آسان می کند. ای ماشین دونفره دارای چرخ‌هایی با پهنای ۱۱ سانتی‌متر است و تمام قسمت‌های ان دست ساز است و در آمریکا ساخته شده. فرمان این اتومبیل در سمت چپ قرار دارد. تنها ۵ نمونه از این ماشین تولید شده که هر کدام از آن‌ها به مبلغ ۱ میلیون دلار قیمت‌گذاری شده است. در توضیحات این ماشین در «جیمز ادیشن» آمده است : این ماشین برای رانندگی در روز طراحی نشده است.
 

اما اگر شما مانند بروس وین، وضع مالی بسیار خوی دارید، می‌توانید برای روز‌ها، یک لامبورگینی بخرید.
 
کافه سینما
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=121174

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]