3

کی روش:هدف ما در بازی با قطر متفاوت از بازی برابر اندونزی نیست

  • کد خبر : 12118
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۸

کارلوس کی روش پس از پیروزی ۳ بر صفر جمعه شب تیم ملی ایران برابر اندونزی در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران ضمن بیان این مطلب افزود: اولین صحبتم رو به هوادارانی است که امروز حضور فوق العاده در ورزشگاه داشتند. آنطور که اطلاع دارم ۷۰ هزار نفر در ورزشگاه حاضر […]

کارلوس کی روش پس از پیروزی ۳ بر صفر جمعه شب تیم ملی ایران برابر اندونزی در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران ضمن بیان این مطلب افزود: اولین صحبتم رو به هوادارانی است که امروز حضور فوق العاده در ورزشگاه داشتند. آنطور که اطلاع دارم ۷۰ هزار نفر در ورزشگاه حاضر بودند که از آنها تشکر می کنم و می خواهم در دیدارهای آینده حضوری بیشتر از این داشته باشند.

وی در ادامه افزود: در وهله دوم پیروزی برابر اندونزی را تقدیم می کنم به قاسم حدادی فر که مصدوم شد. امیدوارم آسیب دیدگی این بازیکن هر چه زودتر بهبود یابد و به جمع بازیکنان تیم ملی بازگردد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با تاکید بر اینکه برد مهمی را مقابل اندونزی کسب کرده است افزود: مهمتر از این برد بازی خوبی بود که به نمایش گذاشتیم که جا دارد به خاطر این بازی مناسب و برد روحیه بخش به بازیکنان تیمم تبریک بگویم.

کی روش اندونزی را تیمی خوب و هماهنگ خواهند و گفت: اندونزی به خوبی در زمان دفاع متمرکز نشان می داد و قصد داشت از ضد حملات استفاده کند اما بازیکنان تیم ملی با تمرکز مثالزدنی و بازی خوبی که داشتند در نیمه اول حتی یکبار به این تیم اجازه ندادند به دروازه ما نزدیک شود.

وی با طرح این موضوع که تیمش در نیمه اول خوش شانس نبوده است افزود: در نیمه اول می توانستیم چند گل بزنیم که روی بدشانسی این فرصت ها را از دست دادیم.

کارلوس کی روش در ادامه افزود: با اینکه در نیمه اول گل نزدیم اما بازیکنان خونسردی خود را حفظ کردند و ترس به دل راه ندادند و با حفظ تمرکز توانستیم در نیمه دوم سه گل به ثمر برسانیم.

وی با ابراز خرسندی از برتری تیمش برابر اندونزی افزود: برای بازی با قطر باید سخت کار کنیم و با استراحتی خوب و ریکاوری سریع ذهن و پای بازیکنان را برای برگزاری یک دیدار سخت و دشوار آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: از این لحظه به بعد دیگر ذهنم معطوف به بازی با اندونزی نیست و همه نگاه و تمرکزم معطوف به بازی دشوار با قطر است.

وی از حضور یکی از مربیان تیم ملی در منامه برای تماشای بازی بحرین و قطر خبر داد و گفت: در نیمه اول کمی سرعت بازی پایین بود که آن هم به علت بازی تدافعی و فضایی بود که بازیکنان اندونزی بسته بودند. بازیکنان تیم ما برای باز کردن این فضا باید با صبر و حوصله بازی می کردند که همین مسئله سرعت ما را کاهش داده بود.

کارلوس کی روش با تاکید بر اینکه تعویض ماهینی و احسان حاجی صفی در جهت تقویت خط میانی تیم ملی بود نه انجام بازی تدافعی افزود: در این بازی نیاز بود که در خط هافبک تراکم بیشتری داشته باشیم و با سرعت بالا توپ را به خط حمله برسانیم که خوشبختانه این تعویض ها جواد داد.

کی روش اهدافش در بازی مقابل قطر را اینچنین تشریح کرد: هدف ما در بازی با قطر متفاوت از بازی برابر اندونزی نیست. ما ۹۰ دقیقه برای برد بازی خواهیم کرد.

وی قطر را تیمی خوب خواند و افزود: این تیم از بازیکنانی برزیلی الاصل و آرژانتینی الاصل استفاده می کند اما ما با بازیکنان خوبی داریم که من به آنها اعتقاد و اعتماد کامل دارم. در بازی با قطر فقط یک چیز در ذهن ماست و آن این است که حمله کنیم و بازی را ببریم.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل سه شنبه شب هفته پیش رو در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه به مصاف تیم ملی فوتبال قطر خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر