4

اخاذی از راه تقلید صدا

  • کد خبر : 12174
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۷:۴۵

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی از دستگیری فردی که با شیادی و تقلید صدا اقدام به اخاذی می‌کرد خبرداد. سرهنگ فرامرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی و اطلاعات بدست آمده مبنی بر اخاذی فردی که با تقلید صدا در مرند اقدام به اخاذی از افراد می‌کرد بررسی موضوع در دستور […]

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی از دستگیری فردی که با شیادی و تقلید صدا اقدام به اخاذی می‌کرد خبرداد.

سرهنگ فرامرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی و اطلاعات بدست آمده مبنی بر اخاذی فردی که با تقلید صدا در مرند اقدام به اخاذی از افراد می‌کرد بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی و پلیس مبازره با مفاسد اخلاقی شهرستان قرار گرفت.

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی ادامه داد: با تحقیقات انجام گرفته از طریق عوامل پلیس مشخص شد که متهم اهل یکی از مناطق شهرستان مرند است و پس برقراری تماس تلفنی با تعدادی از ساکنان شهر و تقلید صدای دخترانه و طرح سخنان محرک، غیراخلاقی و بسیار مبتذل اقدام به اغفال افراد کرده است.

وی افزود: این فرد کلیه مکالمات انجام گرفته را ضبط کرده و پس از چند روز مجدداً با افراد تماس گرفته و از آنان اخاذی و تهدید می‌کرد که در صورت عدم پرداخت وجه، مکالمات را با استفاده از بلوتوث در سطح شهر پخش خواهد کرد و در مورد کسانی که توجهی به تهدیدات وی نداشته اقدام به پخش مکالمات کرده است.

فرامرزی اظهارکرد: این موضوع در سطح شهر علاوه بر این که باعث هتک حرمت و حیثیت آبروی افراد در جامعه و نزد خانواده‌هایشان شد، جریحه‌دار شدن عفت عمومی جامعه را نیز در پی داشته است.

افق / ایسنا معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی گفت: با تحقیقات انجام شده متهم به همراه افراد مورد هتک حرمت قرارگرفته شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: متهم پس از صدور قرار وثیقه روانه زندان مرند شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12174

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]