4

محبوبیت شدید بازیگران یک سریال بین استقلالی ها

  • کد خبر : 122645
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۰:۵۸

محبوبیت این سریال و هنرمندی بازیگران آن در تمرین امروز تیم استقلال به عنوان سوژه اصلی مطرح بود.

تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل نفت تهران آماده می‌کند برنامه‌های آماده‌سازی خود را از ساعت ۱۷ امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی پیگیری کرد.
در تمرین امروز آبی‌پوشان سیاوش اکبرپور غایب بود و این بازیکن به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه عضلات کمر نمی‌تواند تیمش را در دیدار مقابل نفت تهران همراهی کند و بازی روز پنجشنبه را مثل دیدار با الجزیره از دست داد.
*قبل از شروع تمرین بازیکنان استقلال و اعضای کادر فنی این تیم پیرامون سریال‌های نوروزی در شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود صحبت می‌کردند. محسن تنابنده، احمد مهران‌فر و علیرضا خمسه به خاطر هنرنمایی در سریال پایتخت ۳ محبوبیت شدیدی بین بازیکنان استقلال پیدا کرده و حتی برخی از آنها به تقلید صدا و حرکات این سه بازیگر سریال پایتخت می‌پرداختند.
*امیر قلعه‌نویی قبل از آغاز تمرین بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی استقلال در خصوص بازی روز پنجشنبه و اهمیت ۳ امتیاز این بازی حدود ده دقیقه با بازیکنانش صحبت کرد و از آنها خواست برای ماندن در کورس قهرمانی برنده از زمین بیرون بیایند و به هر شکل ممکن این ۳ امتیاز را بگیرند.
*آندرانیک تیموریان مثل روز گذشته در کنار دیگر بازیکنان استقلال به تمرین پرداخت. البته این بازیکن سبک‌تر از دیگر بازیکنان تمرین می‌کند و به احتمال فراوان می‌تواند از دیدار با فولاد خوزستان در خدمت استقلالی‌‌ها باشد.
*با توجه به تعطیلات نوروز تعدادی از طرفداران استقلال از شهرستان‌ها برای تماشای تمرین این تیم به ورزشگاه آزادی آمدند. امروز نزدیک به ۷۰ نفر از نزدیک برنامه‌‌های آماده‌سازی آبی‌پوشان را نظاره کردند.
*پورحیدری، بیانی، دین‌محمدی نفرات حاضر در تمرین امروز استقلال بودند و البته میرشاد ماجدی سرپرست این تیم نیز نظاره‌گر کارهای تاکتیکی آبی پوشان بود. ماجدی در طول تمرین در تماس با مسئولان فدراسیون فوتبال پیگیر وضعیت احمد جمشیدیان و اینکه آیا این بازیکن برای دیدار مقابل الجزیره امارات دو کارته شده یا خیر، بود.
*دویدن دور زمین، آقاوسط، شوت به سمت دروازه، ارسال از جناحین و تمرین چارچوب‌شناسی برنامه‌های اصلی تیم استقلال برای دیدار مقابل نفت تهران بود. در جریان بازی آقاوسط، آرش برهانی دچار آسیب دیدگی شد و به همین دلیل به تمرین ادامه نداد و در گوشه ای از زمین ادامه برنامه های تاکتیکی را تماشا کرد. وضعیت این بازیکن برای بازی با نفت مشخص نیست.
*هنگام بازی درون تیمی، بازیکنان کمی خشن بازی می‌کردند و این امر باعث شد قلعه نویی از آنها بخواهد آرام تر بازی کنند.
*تیم استقلال فردا آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با نفت تهران در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد و آبی پوشان بعد از پایان این تمرین برای برپایی اردوی پیش از بازی راهی هتل اوین خواهند شد.
دیدار تیم‌های استقلال و نفت تهران روز پنجشنبه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=122645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر