2

جاده‌های ۱۳ استان کشور برفی و بارانی است

  • کد خبر : 123214
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از ترافیک نیمه سنگین و روان در محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور با اشاره به بازگشایی محور کرج چالوس گفت: محورهای کرج به چالوس و قزوین به رشت از ترافیک نیمه سنگین برخوردار است.

وی همچنین افزود: در استان‌های مازندران، چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان‌، تهران،یزد، قم و گیلان بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه بار ترافیکی در اکثر محورهای کشور پرحجم و روان است، گفت: در استان‌ها و محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، مازندران (محور هراز، چالوس و کندوان) چهارمحال بختیاری (محور کوهرنگ و مسجد سلیمان)، قزوین (محور قزوین به رشت) و کهگیلویه و بویراحمد (محور یاسوج به بابا میدان و یاسوج به شیراز) بارش برف گزارش شده است.

حمیدی همچنین افزود: محورهای شمشک به دیزین، شهران به نهبندان و پونل به خلخال به دلیل بارش باران و جاری شدن سیل از روز گذشته مسدود شده است.

 

 

 

وی در رابطه با محور آستارا به اردبیل، گفت: این محور از روز گذشته به دلیل بارش باران مسدود که با تلاش ماموران راهداری بازگشایی اما مجددا به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شد.

 

 

 

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی متفاوت مقصد و مبداء، لازم است مسافران پیش از حرکت با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ در کل کشور تماس گرفته و یا از طریق سایت اینترنتی rahvar120 از وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور مطلع شوند.

 

 

 

حمیدی با بیان اینکه روز گذشته به دلیل بارش‌های جوی، با افزایش تصادفات روبرو بودیم، از مسافران درخواست کرد ضمن حرکت با سرعت مطمئنه، تجهیزات کامل را با خود همراه داشته باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=123214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر