1

عکس یادگاری مهناز افشار با بازیگر ضد اخلاقی ایرانی تبار

  • کد خبر : 123408
  • ۱۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۰:۲۹

مهناز افشار در این جشنواره ضد ایرانی که با هدف تخریب نظام جمهوری اسلامی و سیاه نمایی از اوضاع ایران برگزار شده است با شهره آغداشلو بازیگر ضد اخلاقی ایرانی تبار نیز عکس یادگاری گرفت.

مهناز افشار در اقدامی همسو با منافع تبلیغات رسانه ای ضد ایرانی در حاشیه ی جشنواره ای ضد ایرانی در لس آنجلس با جمعی از عناصر خودفروخته ضد انقلاب دیدار و عکس یادگاری گرفت.

به گزارش انقلاب نیوز ؛ مهناز افشار بازیگر سرشناس سینمای ایران در اقدامی تاسف بار و همسو با رسانه های ضد انقلاب و ضد ایرانی با جمعی از عناصر رسانه ای و بازیگران ضد ارزشی دیدار کرد و عکس یادگاری گرفت.
یک موسسه ضد ایرانی در لس آنجلس که چندی است جشنواره ای ضد ارزشی را با همکاری ضد انقلاب خارج نشین برگزار می کند و از طرف استکبار جهانی تغذیه می شود بشدت فعالیت خودش را گسترده کرده است .
در حاشیه این جشنواره که جمعی از بازیگران ضد ایرانی و ضد اخلاقی نیز در آن حضور داشتند مهناز افشار بازیگر سرشناس سینمای ایران با جمعی از خودفروخته های ضد انقلاب دیدار کرد و عکس بادگاری را با افتخار با آنها گرفت!
مهناز افشار در این جشنواره ضد ایرانی که با هدف تخریب نظام جمهوری اسلامی و سیاه نمایی از اوضاع ایران برگزار شده است با شهره آغداشلو بازیگر ضد اخلاقی ایرانی تبار نیز عکس یادگاری گرفت.
شهره آغداشلو بازیگر ایرانی هالیوود است که هرگونه هرزگی را برای سینمای آمریکا انجام می دهد تا امرار معاش کند.
شهره آ‎غداشلو با نام اصلی پری وزیری‌تبار بازیگر ایرانی ساکن امریکا است که سالهاست به فعالیت های غیر اخلاقی و ضد دینی با رویکرد مقابله با انقلاب اسلامی می پردازد و در چند فیلم ضد ایرانی ایفای نقش کرده است.
http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/565836.jpg
وی که پیش از انقلاب اسلامی در ایران به ایفای نقش در فیلم های فارسی مبتذل  می پرداخت پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خارج از کشور فرار کرد و در آمریکا مقیم شد.
شهره آغداشلو که علاقه بسیاری به روابط نامشروع دارد در رزومه بازیگری خود در فیلم های ضد ارزشی و غیر اخلاقی بسیاری ایفای نقش کرده است و در حال حاضر در کسوت یک فعال حقوق بشر مطامع تفکر غربی در اشاعه فرهنگ برهنگی فعالیت می کند.
گفتنی است، پری وزیری تبار یا همان شهره آغداشلو پس از بازی در فیلم سنگسار ثریا به علت اعتیاد به مواد مخدر مدتی است دیگر از سوی کارگردانان و تهیه کنندگان برای ایفای نقش انتخاب نشده است.
http://www.enghelab-news.ir/enghelab-news/75686.jpg
حال هدف اصلی مهناز افشار از دیدار با چنین افرادی و شرکت در جشنواره ای ضد ایرانی مشخص نیست .
در این جشنواره ضد ایرانی فیلم کوتاه تعدادی از کلیپ های ضد ایرانی و ضد ارزشی که با کیفیت های بسیار پایین هم درست شده بوده است رونمایی شده و به تعدادی از سازندگان آنها هدایای نیز اهدا شده است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=123408

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. حتما دوست هستن که عکس گرفتن دیگه! شایدم دعوت شده برای همکاری!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر