3

یونسی: رئیس وزرای دولت تدبیر و امید هستم

  • کد خبر : 123563
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی با بیان اینکه این سمت به معنای ریاست بر وزیران کابینه است، گفت: به نظر من دستیار ویژه رئیس‌جمهور، کاری مهم‌تر از وزارت است.

خبرگزاری فارس: رئیس وزرای دولت تدبیر و امید هستم/ دستیار ویژه رئیس‌جمهور مهم‌تر از وزارت است

علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی در گفت‌وگویی با ویژه‌نامه نوروزی «ایران» در مورد سمت خود در دولت تدبیر و امید بیان کرد: عنوان «دستیار ویژه» قبلا در ایران وجود نداشته است و بنابراین تعریف مشخص و دقیقی ندارد.

وی افزود: عنوان دستیار در همه جای دنیا به این معنا است که رئیس جمهوری در مواردی که فرصت ندارد و یا به هر دلیلی امکان ورود به عرصه‌ای را پیدا نمی‌کند دستیاری را منصوب می‌کند تا او کارها را پیش ببرد. بنابراین به نظر من دستیار ویژه رئیس جمهور کاری مهم‌تر از وزارت است.

دستیار ویژه رئیس جمهور در پاسخ به این پرسش که دستیار ویژه رئیس جمهور نوعی نیابت از رئیس جمهوری است یا به تعبیری دیگر ریاست بر وزیران نیز معنا می‌شود، گفت: بله معنایش همین است.

وی اضافه کرده است: دستیار ویژه رئیس جمهور رأساً اختیار ویژه‌ای ندارد و اختیار او به نیابت از اختیارات رئیس جمهوری است و ما پیگیر اجرایی شدن مطالبات، خواسته‌ها و قول‌های رئیس جمهوری هستیم و خارج از وعده‌های آقای روحانی نه چیزی می‌خواهیم و نه کاری انجام می‌دهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=123563

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر