5

ویسی: شرایط ما نسبت به پرسپولیس بهتر است

  • کد خبر : 124407
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید به پرسپولیس بزرگ نگاه می‌کنیم.

عبدالله ویسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس تهران اظهار کرد: بازی ما با پرسپولیس همراه با سه چهار بازی دیگر در این هفته از مهمترین بازی‌های لیگ هستند که باید نگاه ما به سایر بازی‌ها نیز باشد.

 

وی ادامه داد: شرایط ما نسبت به پرسپولیس بهتر است چرا که پرسپولیس برای کسب سهمیه و قهرمانی بازی می کند که از همین موضوع استرس دارند که باید از استرس آن‌ها نهایت استفاده را ببریم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنانم آماده این دیدار هستند و حساسیت آن را هم درک کرده‌اند. بازی ما مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس تاکنون بازی‌های خوبی بوده است و امیدوارم در این دیدار هم توأم با نتیجه گیری باشد.

 

ویسی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر منظور قائم مقام باشگاه از این موضوع که با ویسی قرارداد اخلاقی بسته‌ایم چیست؟ توضیح داد: ما از سال گذشته قرار شد قرارداد دو ساله با باشگاه ببندم و من یک برنامه دو ساله به آنها دادم اما در ادامه توافق کردیم یک ساله باشد. از نیم فصل نیز به دنبال جمع و جور کردن برنامه‌ها برای سال آینده بودیم که جلساتی با باشگاه در این زمینه داشتیم و قرار شد برای سال آینده برنامه‌ریزی کنیم. ما قرارداد امضایی نداریم و قراردادمان اخلاقی است. با قطعی شدن ماندنمان در لیگ پس از آن به دنبال کارها می رویم.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا شما از جمله مربیانی هستید که با گرفتن نتیجه نامناسب قصد ترک تیم را داشته باشید اظهار کرد: باید دید که افکار آن مربی به چه صورتی است. یک مربی به دنبال پول است و یک مربی دیگر به دنبال کار انسانی و وقتی می‌بیند تیم نتیجه نمی گیرد استفعفا می دهد . برخی اوقات تماشاگران شعارهایی می دهند که در آن موقع مربی باید باهوش باشد.

 

ویسی در ادامه بیان کرد: آوردن بازیکنان خوزستان کار بزرگی است و اگر بتوانیم استعدادیابی هم انجام دهیم کار بسیار خوبی انجام شده است که در کل در این خصوص باید دید نظر باشگاه هم چه می‌باشد. خواسته خود من استعدادیابی و جوانگرایی است.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین درباره غایبین تیمش دراین دیدار عنوان کرد:‌ ابراهیم صالحی را به دلیل محرومیت و سهراب بختیاری زاده و شاهرخ شمس را به عنوان مصدومیت در اختیار نداریم.

 

وی همچنین با بیان این‌که تیم ما نسبت به نیم فصل گل کمتری دریافت کرده است خاطرنشان کرد:ما نتوانستیم ساختار حمله‌یی مان را درست کنیم و از موقعیت‌هایمان بهره ببریم من قول داده بودم تیم در لیگ بماند که پس از سالها هم این اتفاق افتاد و هر دو نماینده خوزستان یعنی ما و فولاد در لیگ ماندند که به نظر من این برای مردم خوزستان هم کافی است. فولاد هم اکنون یکی از قطب‌های ایران و شاید هم آسیا باشد.

 

ویسی در ادامه پرسپولیس را یک تیم بزرگ خواند و گفت: پرسپولیس همیشه بزرگ بوده است و این تیم به همراه استقلال جایگاه خود را در کل جامعه دارند. ما به پرسپولیس قوی و بزرگ نگاه می کنیم و امیدوارم مقابل آن ها نیز بزرگ بازی کنیم. پرسپولیس تیم با شخصیتی است که ما نیز مقابل آن ها خوب بازی خواهیم کرد.

 

وی همچنین خطاب به تماشاگران تیمش بیان کرد: خوشحال می شویم اگر تماشاگران در بازی فردا بتوانند بازی خوب و جوانمردانه ای را ببینند امیدوارم فقط به دنبال تشویق تیم‌هایشان باشند و دنبال تخریب کردن بازیکنان هر دو تیم نباشند.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=124407

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر