8

مدیرعامل شهرجدید پردیس با دستور معاون وزیر راه و شهرسازی تغییر کرد

  • کد خبر : 126430
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲

مهدی هدایت مدیرعامل شهر جدید پردیس که از مدیران دوران علی نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی بود با دستور معاون وزیر راه و شهرسازی تغییر کرد.

مدیرعامل شهرجدید پردیس با دستور معاون وزیر راه و شهرسازی تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، براین اساس حسن ولی پور قائم مقام وی به عنوان جانشین انتخاب شده است. مراسم تودیع و معارفه صبح فردا در شرکت عمران پردیس انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=126430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ” در باب فساد اقتصادی خوب است همه از اطرافیان و منسوبان خویشاوندی و شخصیتی خود شروع کنند. فساد را فقط در اشخاص دور دست نبینند، بلکه در نزدیکان خود و اشخاص ظاهراً مورد اعتماد خود هم آن را حس و با آن مبارزه کنند. بلای گرفتاری در مُشت اطرافیان نامطمئن موجب شد که یکی از یاران و شاگردان نزدیک امام در اواخر عمر آن یگانه‏ی زمان، مطرود ایشان واقع شود و او را از دخالت در امور سیاسی منع شرعی کنند. ”
    مقام معظم رهبری ۲۰/۴/۱۳۸۱
    سلام علیکم ؛
    حاشیه روی نمی کنم ؛ از مسئولین و دستگاه های نظارتی در خواست می کنم ؛ پرونده آقای ولیپور در شرکت زیر ساخت را بررسی کنید . پرونده آقای فرجی ( معاون اجرایی شرکت پردیس ) همکار آقای ولیپور در شرکت ریز ساخت را بررسی کنید . قرار داد اجرای پروژه متروی پردیس ( با ارزشی حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان ) که با یکی از دوستان آقای ولیپور در حال انعقاد است را بررسی کنید . چرا آقای ولیپور تلاس می کند تمام منابع مالی شرکت از آشنایان و دوستان خود بهره بگیرد ؟ آقای ولیپور فرزند شهید بزرگواری است . ولی آیا این موضوع دلیل مصونیت ایشان از اشتباه و انحراف است ؟ ایشان در جاهای محتلف علناٌ به رضا شاه ملعون ابراز ارادت نموده ، آیا این شخص باید در نظام اداری کشوری که بر علیه بیدادگری خاندان پهلوی قیام کرد به کار گرفته شود ؟ چرا این آقا از کارمند اخراجی شرکت سرمایه گذاری مسکن در پست حساسی چون امور قراردادها استفاده می کند ؟ آقای قربان زاده و آقای دهقانی چگونه به شرکت پردیس راه پیدا کردند ؟ خانم سلیم بهرامی ممکن است در حوزه معاونت امتحانات دانشگاه پیام نور خوش درخشیده باشد ولی آیا ایشان تا کنون کار اجرایی مهمی هم انجام داده ؟ این حدود ۲۸ نفری که آقای ولیپور وارد سیستم اداری کرده آیا واقعاٌ گزینش شدن ؟ حقوق این افراد از چه محلی تأمین می شه ؟ جز اینه که از محل آورده متقاضیان مسکن مهر باید تأمین بشه ؟ آیا این برداشت شرعاٌ و قانوناٌ درسته ؟ چرا آقای ولیپور ارباب رجوع رو مثل رعیت خودش می دونه ؟ چرا این آقا از تجربیات مدیر عامل قبلی شرکت پردیس ( جناب آقای هدایت ) ایتفاده نمی کنه ؟ چرا در اتاقش بروی ارباب رجوع و حتی مارمنای شرکت بستس ؟ چرا از فرد معلوم الحالی ( حسن اسفندیار ) در پست معاونت پشتیبانی ظرکت داره استفاده می کنه ؟ بهتر نیست پرونده تمام این افراد مورد بازبینی قرار بگیره تا از وقوع اتفاقات غیر قابل جبران پیشگیری بشه ؟
    اجرکم عندا…
    “برادران و خواهران عزیز! صراط برای من و شما خیلی حساس است. ما مسئولیم. ما با آدمهای معمولی کوچه و بازار فرق داریم. ما چه نماینده‏ی مجلس باشیم، چه عضو دولت باشیم، چه مدیر فلان بخش نظامی باشیم، چه بخش قضایی باشیم، همین که شما آقایان و خانمها مسئولان بخشهای مختلف هستید، کار من و شما سخت است. ما اگر تخطی و لغزش پیدا کنیم و اشکالی در کارمان پیدا شود، ضررش فقط به خود ما نمی‏رسد؛ ضررش به جمع وسیعی می‏رسد. ما اگر کم‏کاری و کوتاهی کنیم، کشور ضرر می‌کند. ما اگر خدای نکرده از هوای نفس خود در تصمیم‏گیری‏ها پیروی کنیم، از رفیق‏بازی و خطبازی و عدم ملاحظه‏ی ارزشهای حقیقی تبعیت کنیم، کشور صدمه می‏بیند. کار ما سخت است. ما بیشتر از دیگران باید به فکر جهنم و عبور از این صراط دشوار باشیم. این چند سال مسئولیت، ابدی نیست. نماینده‏ی مجلس هستید، عضو دولت هستید، وزیرید، مدیرید؛ این سه سال، چهار سال، پنج سال، ده سال می‏گذرد. اگر این چند سال را دندان روی جگر بگذارید و دنبال کسب پول، دنبال درآمدهای نامشروع، دنبال رانت‏خواری، دنبال استفاده‏ی از امکانات دولتی و دنبال تعرض به بیت‏المال نباشید ـ این‏که خیلی دشوار نیست ـ آن وقت «انّ الّذین سبقت لهم منّا الحسنی اولئک عنها مبعدون». «هذا یومکم الّذی کنتم توعدون»؛ فرشتگان الهی پیش متقین و مؤمنین می‏آیند و می‌گویند این همان روز شماست؛ همان روزی است که وعده و مژده‏ی آن را انبیا در طول تاریخ به مؤمنین داده‏اند. لذت ببرید؛ «ادخلوا الجنّه». ما بیشتر از دیگران باید مراقب باشیم و بیشتر از دیگران از جهنم بترسیم. آتش دوزخ کسانی را که مسئولیت مضاعف دارند، بیشتر تهدید می‌کند تا آدمهای معمولی که خودشان هستند و بار مسئولیت خودشان در دایره‏ی خیلی محدود و کوچکی. وضع ما سخت‏تر است.
    ما اگر دنبال عدالت اجتماعی نباشیم، وجود ما پوچ و بیهوده است و جمهوری اسلامی معنی ندارد. باید عدالت اجتماعی را تحقق ببخشیم؛ باید ارزشهای اسلامی را در جامعه پیاده کنیم؛ باید جامعه را، جامعه‏ی دینی و اسلامی کنیم.”
    مقام معظم رهبری ۶/۸/۱۳۸۳

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر