3

امیدوارم حجاب دختران ما مثل آیدا باشد+تصاویر

  • کد خبر : 12662
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۴

مراسم ویژه تقدیر از عوامل سریال «۵کیلومتر تا بهشت» با حضور مدیران شبکه سوم سیما برگزار شد! به گزارش «۲۴»، در حالی که رسانه‌ها و منتقدان به انحاء مختلف «ضعف» سریال‌های تلویزیونی ماه مبارک رمضان را گوشزد کردند، مدیر شبکه سوم سیما با برپایی جشنی، از عوامل سریال «۵کیلومتر تا بهشت» که مورد انتقاد بسیاری […]

حجاب مورد پسند مدیر شبکه سه برای دختران ایران+عکس/ شهرام قائدی: 23کیلو وزن کم کردم

مراسم ویژه تقدیر از عوامل سریال «۵کیلومتر تا بهشت» با حضور مدیران شبکه سوم سیما برگزار شد!
به گزارش «۲۴»، در حالی که رسانه‌ها و منتقدان به انحاء مختلف «ضعف» سریال‌های تلویزیونی ماه مبارک رمضان را گوشزد کردند، مدیر شبکه سوم سیما با برپایی جشنی، از عوامل سریال «۵کیلومتر تا بهشت» که مورد انتقاد بسیاری از منتقدان و کارشناسان مذهبی قرار گرفته بود، تقدیر کرد.بنابرگزارش خبرنگار ما، پورمحمدی در این برنامه ویژه با اشاره به اینکه «مرگ» یکی از مسائل مهم امروز جهان است، از اینکه در سریال شبکه متبوعش به این مساله و موضع آخرت پرداخته شده، ابراز رضایت کرد. وی گفت: این سریال به این موضوعات پرداخته بود و انصافا هم خوب پرداخته بود. ارتباط ارواح با هم مساله پیچیده‌ای است که جای بحث کارشناسی در شبکه‌های مختلف سیما را دارد.

مدیر شبکه سه سیما با تقدیر از همه عوامل این سریال، ابراز امیدواری کرد: امیدوارم حجاب دختران ما مثل آیدای این سریال باشد…

5کیلومتر تا بهشت

پایگاه خبری افق – «۲۴»، ایازی، معاون فرهنگی شهردار تهران نیز که به عنوان حامی مالی این سریال و نماینده بانک شهر در این مراسم سخن می‌گفت، اظهار داشت: باید به آقای پورمحمدی و افخمی به خاطر ورود به چنین مسائل پربحثی تبریک گفت. در این مراسم اکثر عوامل سریال با حضور روی سن و دریافت لوح سپاس و جوایز خود، از کارگردان و تهیه‌کننده و مدیریت شبکه سوم سیما تقدیر ‌کردند.

شهرام قائدی نیز در سخنانی به این نکته اشاره کرد که برای بازی در دو فیلم کمدی، کمی چاق شده بوده و وقتی برای این سریال دعوت ‌شد، احساس کرد که کارگردان او را نپسندیده اما در مذاکرات حضوری به او قول می‌دهد که وزن کم کند. او ادامه داد: برای این سریال از ۱۳ فروردین، تا لحظه شروع کار ۲۲تا ۲۳ کیلو وزن کم کردم و خیلی خوشحالم در یک نقش منفی بازی کردم.

افخمی هم در سخنانی از سختی کار گفت و منابعی را به عنوان رفرنس‌های سریال معرفی کرد که از آن جمله تفسیر المیزان علامه طباطبایی را می‌توان نام برد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12662

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر