5

با مشارکت سیاسی مردم ، اسلام سیاسی از صندوق های رای بیرون می آید

  • کد خبر : 1268
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۱

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به اینکه این سازمان در صدد است اسلام سیاسی را به کشورهای منطقه معرفی کند، خاطرنشان کرد:برقراری اسلام سیاسی منجر به پیشرفت کشورهای منطقه خواهد شد. و تحلیل گران منطقه براین باورند که اگر مشارکت سیاسی مردم در کشورهای منطقه رقم بخورد، افق :محمد باقر خرمشاد در […]

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به اینکه این سازمان در صدد است اسلام سیاسی را به کشورهای منطقه معرفی کند، خاطرنشان کرد:برقراری اسلام سیاسی منجر به پیشرفت کشورهای منطقه خواهد شد. و تحلیل گران منطقه براین باورند که اگر مشارکت سیاسی مردم در کشورهای منطقه رقم بخورد،

افق :محمد باقر خرمشاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تحولات منطقه گفت: معتقدم ابرهای باران زایی برفراز کشورهای اسلامی شکل گرفته و این ابرها ناشی از بخار صد ساله استعمار، فقر، فساد و تحقیر شدن مردم توسط رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه دو طرز تفکر درباره بارور کردن ابرها در آسمان کشورهای اسلامی وجود دارد، افزود: جمهوری اسلامی ایران نمایندگی تفکر اسلامی و آمریکا نمایندگی غرب را برعهده دارد از این رو هر کدام از این دو تفکر بتوانند در بارور کردن ابرها موثر واقع شوند، تفکر دیگر خنثی می شود.
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تصریح کرد: تحلیل گران منطقه براین باورند که اگر مشارکت سیاسی مردم در کشورهای منطقه رقم بخورد، اسلام سیاسی از صندوق های رای بیرون می آید که این همان گفتمان جمهوری اسلامی ایران است.
خرمشاد همچنین به نقش سازمان فرهنگ و ارتبطات اسلامی در تعامل با کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: این سازمان در صدد است اسلام سیاسی را به کشورهای منطقه معرفی کند، زیرا اسلام سیاسی که محوریت آن را ایران برعهده دارد توانسته به پیشرفت و تعالی دست یابد به طوری که هر روز شاهد افزایش توسعه ایران در حوزه های علمی، نظامی و هسته ای هستیم.
وی خاطرنشان کرد: مصر در گذشته ارتباط بسیار تنگاتنگی با آمریکا داشت اما با تمام این اوصاف نتوانست به پیشرفت و تعالی دست یابد از این رو مردم کشورهای اسلامی باید بدانند همگرایی با غرب برای آنها تاثیری نخواهد داشت.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: اگر امروز ایران در مقابل کشورهای اسلامی جایگاه ویژه ای را از آن خود کرده فقط بخاطر تاکید بر استقلال و ترویج فرهنگ اسلام سیاسی است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر