3

سازمان نظام مهندسی ،عامل گرانی ۲۰۰ هزار تومانی مسکن است

  • کد خبر : 127141
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که دولت برای حل مشکل مسکن باید نوسازی بافت‌های فرسوده را در دستور کار قرار دهد از شهرداری‌ها و سازمان نظام مهندسی به‌عنوان عامل گرانی ۲۰۰ هزار تومانی مسکن در کشور نام برد.

علی‌نعمت چهاردولی با یادآوری این‌که راه‌اندازی لیزینگ مسکن چاره حل مشکلات بخش مسکن نیست، اظهار کرد: چند مقوله برای سازماندهی بازار مسکن وجود دارد که روشن است دولت قصد ورود به آنها را ندارد.

تسنیم/وی با بیان این‌که راهکار مورد تاکید مجلس در شرایط کنونی آزاد کردن خط اعتباری مسکن مهر است، افزود: از دولت می‌خواهیم تسهیلات شدنی را در اختیار انبوه‌سازان و بخش خصوصی برای تقویت و ترمیم بافت‌های فرسوده قرار دهد.

عضو کیسیون عمران مجلس با تاکید بر این‌که بهترین کار در حوزه مسکن سرمایه‌گذاری در بافت‌های فرسوده است، تصریح کرد: اگر دولت این سیاست را در دستور کار قرار دهد مشکل کمبود مسکن اکثر شهرهای ایران برطرف می‌شود.

چهاردولی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از عملکرد سازمان‌ها و ارگان‌ها دخیل در بازار مسکن گفت: امروز به جرات می‌توان گفت که سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری‌ها عامل گرانی ۲۰۰ هزار تومانی مسکن در کشور هستند، چراکه عملکردی متفاوت با اهداف خود دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=127141

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]