6

مراکز فساد و فحشا و داشتن ارتباط های نامشروع همچنان می تازد+تصاویر

  • کد خبر : 12746
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۷:۵۹

اخیرا کشور مالزی تبدیل به جولانگاه ضد انقلاب، مفسدان اقتصادی گریخته از ایران و عناصر فتنه گر تبدیل شده است. در همین راستا گفته می شود برخی عوامل ضدانقلاب و دست اندرکاران شبکه های ماهواره ای فتنه گر نیز به سمت مالزی سرازیر شده اند. در حال حاضر، هزاران ایرانی در مالزی چند ملیتی تحصیل […]

اخیرا کشور مالزی تبدیل به جولانگاه ضد انقلاب، مفسدان اقتصادی گریخته از ایران و عناصر فتنه گر تبدیل شده است. در همین راستا گفته می شود برخی عوامل ضدانقلاب و دست اندرکاران شبکه های ماهواره ای فتنه گر نیز به سمت مالزی سرازیر شده اند.

در حال حاضر، هزاران ایرانی در مالزی چند ملیتی تحصیل یا کار می کنند ( ایرانیهایی که بعضا تحت تاثیر تبلیغات دروغین اسلامی بودن مالزی به این کشور سفر کردند) و این در حالی است که مالزی فقط به اسم یک کشور اسلامی شناخته می شود اما در بطن خود نه تنها شباهتی به کشورهای اسلامی ندارد، بلکه مانند جوامع افسارگسیخته غربی، مملو از کاباره ها، دیسکوها و مراکز فساد است.

باشگاه خبرنگاران – چندی پیش در این کشور به اصطلاح اسلامی، رقاصی رقاصه‌های هندی در ساختمان محل برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن در مالزی موجب حرمت شکنی و اعتراضات گسترده ای شد.

جالب اینکه در این کشور که به عنوان مامن و اقامتگاه جدید فتنه گران و شبکه های ضدانقلاب مطرح شده است، برنامه های خواننده های لس آنجلسی در ایام ماه مبارک رمضان در مالزی به طور قابل توجهی افزایش یافته است و مجله های تبلیغاتی متعدد که در کوالالامپور پایتخت مالزی به چاپ می رسد به طور وسیع آگهی های مبتذل و گاه مستهجن کنسرت های این خواننده ها منتشر می شود.

خطر فساد و انحرافات اخلاقی این کشور که نام اسلامی را با خود به یدک می کشد، اکنون بیش از همه برای آن دسته از خانواده های ایرانی احساس می شود که تصور می کنند در حال فرستادن فرزندان خود به یک کشور اسلامی هستند در حالی که بسیاری از دانشجویان ایرانی که برای تحصیل عازم این کشور می شوند علاوه بر نامعتبر بودن مدارک دانشگاهی مالزی، در معرض خطر مراکز فساد فعال در این کشور هستند.

طبق گزارش یک موسسه تحقیقاتی فقط در کوآلالامپور مالزی ۲۸۰ مرکز فساد با تابلوی علنی وجود دارد.

گوشه ای از تصاویر برخی از مراکز فساد و کاباره های مالزی:

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12746

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر