4

عده‌ای نگذاشتند احمدی‌نژاد اسطوره ایران شود!

  • کد خبر : 127526
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰

وزیر علوم دولت احمدی‌نژاد گفته است که احمدی‌نژاد را اطرافیانش «استحاله» کردند و اگر می‌گذاشتند «اسطوره تاریخ ایران می‌شد و اتفاقا عده‌ای این را خوب فهمیدند و نگذاشتند که وی اسطوره شود.»

وزیر علوم دولت احمدی‌نژاد گفته است که احمدی‌نژاد را اطرافیانش «استحاله» کردند و اگر می‌گذاشتند «اسطوره تاریخ ایران می‌شد و اتفاقا عده‌ای این را خوب فهمیدند و نگذاشتند که وی اسطوره شود.»

کامران دانشجو٬ در مصاحبه با خبرگزاری دانشجو (متعلق به بسیج دانشجویی)، گفت: به نظرم احمدی‌نژاد در طول هشت سال کاری کرد که در سی سال آینده من قائل نیستم هیچ رییس‌جمهوری بتواند انجام دهد. در بیست و هفت سال گذشته قبل از آقای احمدی‌نژاد هم نتوانستند بکنند. واقعا نمی‌توانند. احمدی‌نژاد به قدری انرژی داشت که قابل وصف نیست. احمدی‌نژاد بین مردم بودن را دوست داشت داشت با مردم بودن را دوست داشت نه بر مردم مسلط بودن را. اگر یک عده ای که اطراف ایشان قرار گرفتند و ایشان را استحاله کردند اجازه می‌دادند، احمدی‌نژاد اسطوره تاریخ ایران می‌شد.

وی افزود: اتفاقا عده ای این را خوب فهمیدند و نگذاشتند که وی اسطوره شود. نگذاشتند به عنوان یک الگوی خدمت، یک الگوی اجرایی اسطوره بشود. از اول هم یک عده می‌خواستند کارهای اجرایی ایشان رو لوث کنند. طرح‌هایی مثل مسکن مهر و … را. دیدند این کار جواب نمی‌دهد. واقعیت همین بود که نوع فعالیت اجرایی احمدی‌نژاد این گونه بود که به دل می‌نشست.

پس کارهای اجرایی ایشان را گذاشتند کنار و شروع کردن به حواشی پرداختن. عده ای از اطرافیان احمدی‌نژاد هم به این حواشی دامن زدند. دو سه سال آخر همه به اضافه دو سه نفر اطرافش با هم جمع شدند که احمدی‌نژاد اسطوره نشود. بعدا بالاخره خدا کند همه عاقبت به خیر بشوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=127526

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ایشان الان هم اسطوره هستن رنج و شاخص فلاکت ایران را نمیبینید که رتبه دوم داریم پراید ۷ میلیون در بازار الان ۲۲میلیون است بازم بگم بقیه را شما بگویید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر