3

حمید سجادی به عنوان گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ورزش و جوانان اعلام شده است

  • کد خبر : 1278
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۰

سید جلال یحیی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عنوان کرد: در نامه‌ای که به مجلس ارائه شده نام حمید سجادی به عنوان گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ورزش و جوانان اعلام شده است اما باتوجه به اینکه دو مورد در دولت نهم نام افراد پیشنهادی در لحظات آخر تغییر کرد، باید تا […]

سید جلال یحیی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عنوان کرد: در نامه‌ای که به مجلس ارائه شده نام حمید سجادی به عنوان گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ورزش و جوانان اعلام شده است اما باتوجه به اینکه دو مورد در دولت نهم نام افراد پیشنهادی در لحظات آخر تغییر کرد، باید تا فردا و قرائت رسمی نامه منتظر بمانیم.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است این که تا این لحظه نام آقای سجادی به عنوان گزینه پیشنهادی آقای احمدی‌نژاد به مجلس معرفی شده است. این موضوع فردا در مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

یحیی‌زاده درباره اینکه نظر نمایندگان در این باره چیست، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هفته گذشته مجلس جلسه‌ای نداشت، نمی‌توانم درباره رایزنی‌های غیررسمی و اینکه آقای سجادی تا چه اندازه مورد نظر نمایندگان است، صحبت کنم. فردا این موضوع تا حدود زیادی مشخص خواهد شد.

این نماینده در پاسخ به این سؤال که شرایط سجادی را برای احراز این سمت چگونه می‌بیند به فارس گفت: ایشان ویژگی‌های مثبتی دارند و از سابقه ورزشی خوبی برخوردار هستند. سجادی در سازمان تربیت‌بدنی فعالیت کرده و تجارب خوبی دارد اما نکاتی هم وجود دارد که مبهم است و باید برطرف شود.

وی در توضیح این موارد اظهار داشت: برخورد ایشان با وزارت ورزش نیاز به توضیح دارد و اینکه بدانیم سجادی تا چه اندازه نسبت به تشکیلات این وزارتخانه باور و ایمان دارد. ارتباطاتی هم که وجود دارد گاهی اوقات مایه نگرانی ما درباره سجادی است و از همه مهمتر این است که بدانیم وی چه برنامه‌ای دارد و می‌خواهد چه کارهایی انجام دهد. من اکنون نمی‌توانم در این باره قضاوت کنم و باید منتظر تشکیل جلسه رسمی مجلس باشیم.

یحیی‌زاده در پایان گفت‌وگو با فارس درباره اینکه چه زمانی تکلیف این موضوع مشخص خواهد شد، تاکید کرد: در صورتی که فردا کار آغاز شود هفته آینده جلسه رأی اعتماد برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر