5

وزیر کشور دستور بررسی لغو سخنرانی سیدحسن خمینی را صادر کرد

  • کد خبر : 128550
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲

در پی ماجرای لغو سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در بروجرد، به دستور وزیر کشور تعدادی از کارشناسان ذیربط مأمور رسیدگی به این موضوع شدند

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور خبر داد که در پی لغو سخنرانی سیدحسن خمینی در بروجرد و حواشی مربوط به آن، وزیر کشور دستور تشکیل هیأتی برای بررسی این موضوع را صادر کرد.

روح‌الله جمعه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: در پی ماجرای لغو سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در بروجرد، به دستور وزیر کشور تعدادی از کارشناسان ذیربط مأمور رسیدگی به این موضوع شدند تا این هیأت با بررسی تمامی جوانب و زوایای آن از جمله استماع صحبت‌های شاهدان عینی و مسئولان، نتیجه‌ بررسی‌های خود را ارائه کند.

وی با بیان اینکه “قطعاً نتیجه‌ این بررسی‌ها در برخورد با عوامل و مقصران تأثیر خواهد داشت”، افزود: وزارت کشور عزم راسخ و جدی دارد تا ضمن تأمین امنیت مراسم، تجمعات و همایش‌های قانونی که مجوزهای لازم را از مراکز ذیربط دریافت‌ کرده‌اند، نسبت به هرگونه اقدام خلاف قانون و تضییع حقوق شهروندی اقدام شایسته و مناسب انجام دهد.

 

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور همچنین خاطرنشان کرد: این هیأت از فردای اتفاق مذکور در بروجرد، تشکیل شد و به زودی جمع‌بندی بررسی‌های خود را به وزیر کشور ارائه می‌دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=128550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر