4

ربوده شدن دختران نیجریه ای، بهانه جدید غرب

  • کد خبر : 128776
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۶:۵۰

کشورهای به اصطلاح طرفدار حقوق بشر با اسقاط دولت لیبی توانستند کلید آفریقا را به دست بیاورند و هم اکنون نیز می خواهند سهام این کشور را تقسیم کنند.

“مانوک خدابخشیان” مجری و مفسر سیاسی تلویزیون ماهواره ای اندیشه (Andisheh.tv) در حاشیه دلسوزی های کشورهای غربی در خصوص ربوده شدن دختران نیجریه توسط گروهک تروریستی “بوکوحرام” به مسائل پشت پرده این دلسوزی ها پرداخت.

جام/ وی با اشاره به لشکرکشی های کشورهای غربی و اروپایی به دیگر کشورها گفت: «کشور آفریقا یک گاو صندوق طبیعی انباشته شده از ذخایر گرانبها است. کشورهای به اصطلاح طرفدار حقوق بشر با اسقاط دولت لیبی توانستند کلید افریقا را به دست بیاورند و هم اکنون نیز می خواهند سهام این کشور را تقسیم کنند.»

 

 

 مانوک خدابخشیان

 

مجری شبکه تاکید کرد: «اینکه این گروه های تروریستی چگونه به وجود آمده اند خیلی مسئله خاصی نیست. مسئله مهم این است که کشوری با انداختن این گروه ها به جان دیگر انسان ها به بهانه حقوق بشر به کشور مقصد لشکرکشی می کنند و معادن و ذخایر آن کشور را صاحب می شوند.»

مانوک خدابخشیان تصریح کرد: «یک روز القاعده درست می شود و یک بهانه برای کشورهای غربی و روز دیگر النصره و بوکوحرام و روزهای دیگر گروه های دیگر.»

وی در خاتمه یادآور شد: «الان فرانسه یک قسمت از آفریقا را صاحب شده است و کشورهای اروپایی قسمتی دیگر و بعضی کشورها که عقب افتاده اند به بهانه ربودن دختران نیجریه می خواهند قسمت دیگری از آفریقا را صاحب شوند.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=128776

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]