2

اطلاعیه ی باشگاه سپاهان در خصوص جدایی تعدادی از بازیکنان

  • کد خبر : 128903
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲

روابط عمومی باشگاه سپاهان در اطلاعیه‌ای انتقادآمیز نوشت: «رسانه ها و هواداران به شایعات نقل و انتقالات توجه نکنند. برخی سایت های غیرمعتبر به انتشار اخبار کذب عادت کرده اند»

روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در اطلاعیه ای از انتشار برخی اخبار دور از واقعیت در مورد فعالیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات  انتقاد کرد.

 در این اطلاعیه آمده است: باز هم  فصل نقل و انتقالات که تبدیل به بستر بیشترین شایعات و گمانه زنی های فوتبالی شده فرا رسیده و همچنان در این ایام خبرهای دور از واقعیت و بهت آور در مورد باشگاه سپاهان در تعدادی زیاد در حال انتشار است.

 اخبار دروغ و بهت آوری مانند قرار گرفتن بازیکنان بزرگ و سرشناس تیم همچون کاپیتان نوید کیا، هادی عقیلی و رحمان احمدی در لیست مازاد کرانچار، (!!!) تسویه حساب هادی عقیلی با باشگاه سپاهان، عقد قرارداد امید ابراهیمی با سایر باشگاه ها، حضور میلان سوشاک در تیم فوتبال سپاهان و… خبرهای کذبی است که در روزهای اخیر منتشر شده و نشر این اخبار غیر واقعی هواداران مان را نگران کرده است.

 روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از تعداد معدودی از رسانه ها و سایت ها که بدون توجه به منبع و واقعیت های یک خبر، بی محابا اخبار کذب را منتشر می کنند درخواست می کند که از این روش تاریخ گذشته خود دست بردارند. چرا که ممکن است تا مدتی با این خبرهای جنجالی در کانون توجهات باشند. اما پس از مدتی به علت کثرت اخبار دور از واقعیت قطعا بی اعتمادی مخاطبان تنها ارمغان برای این دروغ نویسی ها خواهد بود.

 از هواداران عزیز و پرشورمان هم می خواهیم تا مبنای قضاوت های خود را این اخبار قرار ندهند و بی جهت خود را نگران نکنند. قطعا با تدبیر همه تلاشگران و خانواده باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، بهترین تصمیمات براساس سیاست های باشگاه برای تیم فوتبال بزرگسالان در فصل نقل و انتقالات اتخاذ می شود.

 مقایسه عملکرد باشگاه در پایان فصل نقل و انتقالات با اخبار کذبی که این ایام منتشر می شود می تواند هم بیش از پیش کذب بودن خبرهای این ایام را هویدا کند.

سایت سپاهان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=128903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر