2

حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی به چندین هدف در استان ناآرام

  • کد خبر : 12915
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۰۲

یک افسر ارشد ارتش یمن اعلام کرد حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی به چندین هدف در استان ناآرام ابین در جنوب این کشور که عصر چهارشنبه روی داد، به کشته شدن ده جنگجوی القاعده و زخمی شدن ده ها نفر دیگر منجر شد. یک هتل متروکه و یک مدرسه ابتدایی در حومه شرقی شهر جعار […]

یک افسر ارشد ارتش یمن اعلام کرد حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی به چندین هدف در استان ناآرام ابین در جنوب این کشور که عصر چهارشنبه روی داد، به کشته شدن ده جنگجوی القاعده و زخمی شدن ده ها نفر دیگر منجر شد. یک هتل متروکه و یک مدرسه ابتدایی در حومه شرقی شهر جعار که دومین شهر بزرگ در استان ابین است و ده ها تن از جنگجویان القاعده در آن حضور دارند، در حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی بمباران شد.

این حمله به کشته شدن دست‌کم ده تروریست و زخمی شدن ده ها تن دیگر منجر شد. وی افزود هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی همچنان بر فراز منطقه در حال پرواز هستند و این حملات هوایی تلفاتی را به افراد غیر نظامی نیز وارد کرده است. به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری شین‌هوا از عدن، ساکنان محلی در جعار به خبرگزاری شین‌هوا گفتند ده ها خانواده در دو روز گذشته از بیم حملات هوایی نیروی هوایی یمن و هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی، به استان های عدن و لحج گریخته اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر