2

افزایش بی سابقه بیکاری در استرالیا

  • کد خبر : 12917
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۰۴

اداره آمار و ارقام استرالیا امروز پنجشنبه از افزایش بی سابقه بیکاری در این کشور خبر داد.این اداره اعلام کرد بیکاری در این کشور برای دومین ماه متوالی در ماه اوت افزایش یافته و از رقم پنج و یک دهم درصد پیش بینی شده توسط کارشناسان به پنج و سه دهم درصد رسیده است. کاهش […]

اداره آمار و ارقام استرالیا امروز پنجشنبه از افزایش بی سابقه بیکاری در این کشور خبر داد.این اداره اعلام کرد بیکاری در این کشور برای دومین ماه متوالی در ماه اوت افزایش یافته و از رقم پنج و یک دهم درصد پیش بینی شده توسط کارشناسان به پنج و سه دهم درصد رسیده است. کاهش نه هزار و هفتصد فرصت شغلی از اکتبر، مهرماه ، گذشته در استرالیا بی سابقه بوده است و بنا به گفته کارشناسان این رقم نشان از روند نزولی رشد اقتصادی در این کشور دارد.

برخی از شرکت های بزرگ در استرالیا ماه گذشته به سبب بحران در بازارهای مالی جهان اقدام به اخراج تعدادی از کارکنان خود کردند و پیش بینی می شود این روند در ماه های آینده نیز همچنان ادامه یابد. این در حالی است که کانبرا پیش بینی کرده است نرخ بیکاری تا اواسط سال دو هزار و سیزده به چهار و نیم درصد کاهش یابد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از سیدنی، رشد اقتصادی استرالیا در سه ماهه نخست سال دو هزار و یازده به سبب وقوع حوادثی طبیعی همچون سیل و طوفان که به صنعت معدن و صادرات محصولات کشاورزی این کشور لطمه وارد کرد کاهش یافت.

شرکت هواپیمایی کانتاس و شرکت فولاد سازی بلو اسکوپ استرالیا که بزرگترین تولید کننده فولاد در این کشور بشمار می رود ماه گذشته از کاهش قابل توجهی فرصت های شغلی در این شرکت ها خبر دادند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12917

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خدا را شکر در ایران زندگی می کنیم! چون همه جای این دنیا را ؛حتی اروپا وامریکا را بدبختی وبیکاری گرفته ! ما که سالی دومیلیون شغل داریم؛ هیج غمی نداریم!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر