1

قلعه نویی نباید مستقیما با بازیکنان مذاکره کند

  • کد خبر : 129181
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۳

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: «منظور افشارزاده این بودکه قلعه نویی لیست را می‌دهد و قطعا مدیر اجرایی یا مسئول نقل و انتقالات باشگاه با بازیکنان مذاکره می‌کند.»

رضا صادق پور در مورد جلسه روز گذشته هیات مدیره استقلال با وزیر ورزش اظهار داشت: «نشست روز گذشته در رابطه با سیاست های کلی باشگاه بود که وزیر ورزش خواسته های خود را به اعضا ابلاغ کرد. تاکید آقای گودرزی به تعامل با رسانه ها، ایجاد و رشد فضای فرهنگی و اسلامی و پهلوانی بود. به همفکری و ایجاد تعامل بین اعضا نیز تاکید شد. ایشان از ما خواستند که به ساختار اداری، مالی و فرهنگی باشگاه توجه کنیم.»

 وی در مورد اینکه چه زمانی قرار است پول اسپانسر به حساب باشگاه استقلال واریز شود، عنوان کرد: «در این خصوص سخنگوی باشگاه باید صحبت کند اما برای اولین بار استقلال قبل از شروع فصل و در نقل و انتقالات پول در حساب خود دارد که چنین چیزی در سنوات گذشته نبود. همچنین باید به شما بگویم که اولین مصوبه هیات مدیره استقلال به پیشنهاد من این بود که درصدی از قرارداد کلیه اعضای باشگاه استقلال به حساب صندوق حمایت از پیشکسوتان واریز شود. این حرکت در جهت اعتلا و تکریم به پیشکسوتان و قدم گذاشتن بر جاده پهلوانی و منش اسلامی است که خود وزیر ورزش هم بر آن تاکید دارد. شاید خیلی ها بابت حمایت از پیشکسوتان حرف زده اند اما در حد همان شعار باقی مانده است اما ما با تصویب این مصوبه خواستیم که شعار ندهیم و آن را عملی کنیم.»

 وی افزود: «قرار است که در فضای مذاکره این مسئله با بازیکنان هم درمیان گذاشته شود. این حرکت هم قطعا در راستای اهداف سازمان لیگ که در راس آن مهدی تاج که شخصیت علمی و برجسته ای است صورت می گیرد و امیدوارم که سازمان لیگ هم این مسئله را تقویت کند.»

 صادق پور در مورد اینکه افشارزاده مدیرعامل باشگاه اعلام کرده که مسئولیت نقل و انتقالات به عهده امیر قلعه نویی است و آیا درست است که باشگاه نقشی در این زمینه نداشته باشد اظهار داشت: «بنده شخصیت امیر قلعه نویی را معرفتی و پهلوانی می دانم که شخصیت سازمانی و فردی او اجازه نمی دهد که اتفاقی رخ دهد و افراد سودجو بخواهند دخالتی داشته باشند. البته منظور جناب افشارزاده هم این نبوده که امیر قلعه نویی مستقیم با بازیکنان مذاکره کند چون در شخصیت و شان امیر قلعه نویی هم نیست که بخواهد مستقیم با بازیکن صحبت کند و شخصیت او هم چنین اجازه ای را به او نمی دهد. منظور افشارزاده این بوده که امیر قلعه نویی لیست را می دهد و قطعا مدیر اجرایی یا مسئول نقل و انتقالات باشگاه این کار را انجام می دهد. اتفاقا یکی از تاکیدات گودرزی بر این بود که تمام جریانات باشگاه استقلال باید به مصوبه هیات مدیره رسیده باشد. در این تاکید وزیر خیلی معنا و حرف نهفته است.»

فارس/ وی ادامه داد: «جا دارد از وزیر ورزش و آقای خادم به دلیل تدبیری که در انتخاب اعضای هیات مدیره پرسپولیس و استقلال داشت تشکر کنم. باشگاه استقلال هم نیازمند برنامه ریزی و ساختارسازی است و نباید از این فضا دور باشد. بین اعضای هیات مدیره هم خردجمعی و همدلی وجود دارد. و ما روزهای خوشی را برای هواداران پیش بینی می کنیم. تفکر امیر قلعه نویی هم برای فصل جدید جوانگرایی عقلانی است.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=129181

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر