مدیر عامل معروف ترین برند جین در جهان می گوید، یک سال است که شلوار جین خود را نشسته است!
بنا بر این گزارش، شهروندان قرن بیست و یکم، از بس که راحتند، بیش از تمیزی به تظاهر به تمیزی علاقه دارند. آنان دوست دارند به راحتی همه چیز را به دست آورند و حتی از تظاهر به داشتن یک چیز بیشتر از داشتن آن، لذت می برند!….و این چیزی است که شلوار جین نماد آن است. شلواری که نگهداشتنش آسان است و حالا تولید کننده اش می گوید که باز هم از آنچه ما فکر می کرده ایم، نگهداری این شلوار آسان تر است!
آقای برگ که از سال ۲۰۱۱ مدیر عامل شرکت لوی اشتراوس، یکی از برندهای جین، شده، می گوید: «ممکن است برای برخی نفرت انگیز باشد؛ اما او یک سال است که شلوار جینش را نشسته، ولی هیچ مریضی پوستی هم نگرفته است». او حتما با خودش فکر می کند که راحت طلب ترین مشتریانش هم سالی یک بار لباسشان را می شویند؛ اما این طوری یقین پیدا می کنند که از نشستن آن هم ملالی به دل می توان راه نداد!