2

استیلی:هواداران سرمایه واقعی باشگاه‌ پیروزی هستند

  • کد خبر : 12931
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۴۴

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی‌های که هواداران خوب تیم را حمایت کرده‌اند، ما هم نتیجه گرفته‌ایم. به گزارش افق – فارس، حمید استیلی در نشست خبری ‌بیش از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن حریف قابل احترامی است و بازیکنان کادر فنی خوبی دارد. ما نیز در تعطیلات لیگ بر روی بدن بازیکنان […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی‌های که هواداران خوب تیم را حمایت کرده‌اند، ما هم نتیجه گرفته‌ایم.

خبرگزاری فارس: استیلی:  هر وقت هواداران خوب حمایت کردند، پیروز شدیم

به گزارش افق – فارس، حمید استیلی در نشست خبری ‌بیش از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن حریف قابل احترامی است و بازیکنان کادر فنی خوبی دارد. ما نیز در تعطیلات لیگ بر روی بدن بازیکنان و مسائل فنی تمرین کرده‌ایم اما مشکل اصلی ما دیر رسیدن بازیکنان ملی‌پوش است. آنها امروز صبح به ما ملحق شده‌اند درحالی که شب گذشته در هوای شرجی و گرم قطر بازی کرده‌اند.

استیلی در مورد مصدومان پرسپولیس گفت:‌ مهرداد اولادی و هادی نوروزی به دلیل مصدومیت غایب هستند حتی نورمحمدی را شاید فردا با دست آتل‌ بسته به میدان بفرستیم زیرا این بازیکن در اردوی مشهد مصدوم شد. ما از سازمان لیگ خواستیم به دلیل حضور ملی‌پوشان در قطر بازی با ذوب‌آهن را یک روز دیرتر برگزار کنند، اما با این درخواست موافقت نشد حتی به دلیل آنکه ساعت ۱۲ شب به تهران پرواز داریم از سازمان لیگ خواستیم که یک ساعت مسابقه دیرتر انجام شود که این را هم قبول نکردند. ما هم چون قانون است احترام می‌گذاریم و تبعیت می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه هدف این تیم در لیگ برتر چیست، گفت: ما در هر سه جام لیگ برتر، حذفی و لیگ قهرمانان آسیا مدعی هستیم و هدف ما قهرمانی است البته در هفته‌های اول امتیازهایی را از دست دادیم که به مرور بهتر شدیم. در هفته‌‌های اخیر با حمایت هواداران که از دقیقه یک تا ۹۰ ما را حمایت کردند خوب نتیجه گرفتیم.

استیلی در مورد اینکه به دلیل در پیش بودن دربی سرخابی از بازیکنان دو اخطاره خود در دیدار با ذوب‌آهن استفاده می‌کند یا نه، گفت: ما ۳ بازیکن ۲ اخطاره داریم که هرکدام را صلاح بدانیم به میدان می‌فرستیم. برای ما مهم کسب ۳ امتیاز فردا است.

وی در مورد اینکه فصل گذشته هواداران پرسپولیس پیش‌بینی شکست این تیم را برابر ذوب آهن کرده بودند اما در نهایت پرسپولیس ۳ بر صفر برنده شد، آیا آن پیروزی رویایی تکرار خواهد شد یا خیر، گفت: حال بازی شرایط خاص خودش را دارد و هیچ بازی تکرار نمی‌شود. ذوب‌آهن تیم با شخصیت و مقتدری است اما می‌خواهیم از اصفهان امتیاز بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد شعارهایی که هواداران علیه او در هفته‌های اول می‌دادند، گفت: هواداران سرمایه واقعی باشگاه‌ هستند و هر زمانی که از ما حمایت کردند پیروز شدیم. در مسابقات اخیر آنها تا دقیقه ۹۰ از ما حمایت کردند، من هرچه دارم از هواداران است چه در زمانی که بازی می‌کردم و چه اکنون که سرمربی هستم. من از آنها می‌خواهم همواره حامی پرسپولیس باشند و مطمئن باشند که این تیم نتیجه می‌گیرد.

استیلی در مورد غیبت محمود خوردبین در اصفهان و اینکه سرپرست پرسپولیس در دیدار فردا چه کسی است، گفت:‌ خوردبین به دلیل دیسک کمر نتوانست به اصفهان بیاید و احتمالا در بیمارستان بستری می‌شود، دعا می‌کنیم که او زودتر به جمع ما باز گردد و در دیدار با ذوب‌‌آهن ما سرپرست نداریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه حبیب کاشانی به دلیل دیسک کمر به اصفهان نیامده، گفت: بله ایشان هم به دلیل دیسک کمر نتوانسته به اصفهان بیاید اما با همین کمردرد روز گذشته در تمرین ما حاضر شد و ایشان بهترین امکانات را برای تیم مهیا کرده است. حتی در زمانی که تهیه بلیت سفر به مشهد سخت بود ایشان اردوی مناسبی برای ما در مشهد برگزار کرد. اکنون نیز در بهترین هتل اصفهان حضور داریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر