3

رقابت‌ها باید در چارچوب‌های پذیرفته شده نظام باشد

  • کد خبر : 12969
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۷

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور، جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: سخنان مقام معظم رهبری یک راهگشایی برای انتخابات باشکوه در سال جاری است، انتخابات در درون خود با چالش روبرو است. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور، جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه، در گفت‌وگو با ندای انقلاب با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری […]

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور، جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: سخنان مقام معظم رهبری یک راهگشایی برای انتخابات باشکوه در سال جاری است، انتخابات در درون خود با چالش روبرو است. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور، جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه، در گفت‌وگو با ندای انقلاب با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خطبه‌های عید سعید فطر مبنی بر اینکه نباید انتخابات امنیتی شود، گفت: سخنان مقام معظم رهبری یک راهگشایی برای انتخابات باشکوه در سال جاری است، انتخابات در درون خود با چالش روبرو است، البته اگر کسی نظرات خود را نظرات رقیب بداند و رقیب را در ایده و عمل و برنامه مانند خود بداند، دلیلی برای رقابت نمی‌بیند.
وی با بیان اینکه افراد با زوایا و با دیدگاه‌های متفاوت و ایده و تفکرات مختلف به موضوعات می‌نگرند، عنوان کرد: لذا در یک رقابت و مسابقه که هر کسی در عرصه‌های کلیدی مثل تقنینی و اجرایی کشور دوست دارد خود و حزبش در مصدر امور قرار بگیرند و در پی محقق ساختن ایده‌های خود است.
ذوالنور با ذکر اینکه به صورت طبیعی در هر رقابت چالش وجود دارد، افزود: وقتی تفاوت دیدگاه وجود دارد، چالش به وجود می‌آید، گاهی در بستر سالم این چالش‌ها و رقابت‌ها هدایت و کنترل می‌شود که برای کشور برکت است و موجب تضارب آراء و رشد افکار و رشد نیروی سازندگی کشور، پرورش نیروهای توانمند در عرصه‌های مختلف خواهد شد.
وی در ادامه بیان کرد: ویژگی انقلاب اسلامی مردم‌سالاری و حضور هوشمندانه و انتخاب‌گرایانه ملت بوده است، مردم ما به تعداد سال‌های بعد از پیروی انقلاب در انتخابات شرکت کردند و سرنوشت خود را رقم زدند اگر این علاقه تعهد، دلسوزی و حضور مردم پشت سلائق گروه‌های سیاسی و در چارچوب ارزش‌های نظام قرار بگیرد، بالندگی را به دنبال دارد.
جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه، اظهار کرد: اگر در تعارض با آرمان‌ها و انقلاب باشد و این حضور منحرف شود، ناامنی را ایجاد خواهد کرد، آنچه این دغدغه را می‌تواند برطرف کند، این است که گروه‌های سیاسی و نخبگان، کاندیداها و طرفداران آنها باید هدف را تحقق آرمان‌ها و اهداف بلند انقلاب اسلامی قرار دهند. اهدافی که مردم برای حفظ آن تاکنون ده‌ها هزار شهید تقدیم کرده‌اند و بیش از همه چالش‌ها و نوسانات را طی کرده‌اند تا به اهداف انقلاب نزدیک شوند.
وی با تاکید بر اینکه رقابتها باید در چارچوب و اصول نظام صورت بگیرد، افزود: هر شعار و عمل و هرگونه طرفداری از کاندیداها اگر اصول نظام را هدف قرا دهد، طبعیتا انحراف است که به نفع مردم و نظام نخواهد بود.
ذوالنور در پایان افزود: رقابت‌ها باید در چارچوب‌های پذیرفته شده نظام باشد، هرجا برخلاف این باشد در انحراف آن نباید تردید داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12969

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]