6

یک ایرانی بهترین تکواندوکار آسیا +تصویر

  • کد خبر : 129856
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱

در پایان بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا از سوی کمیته برگزاری بیژن مقانلو به عنوان بهترین مربی آسیا و بهنام اسبقی فنی‌ترین تکواندوکار آسیا معرفی شدند.

 بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا، از دوشنبه (۵ خردادماه) به مدت ۳ روز در سالن “کاخ ورزشی” تاشکند ازبکستان برگزار شد و تیم ملی ایران موفق به کسب ۱۰ مدال رنگارنگ در این جام شد. در این مسابقات تیم ملی ایران موفق به کسب ۳ طلا، ۳ نقره و ۴ برنز شد و در بخش مردان بر سکوی قهرمانی آسیا ایستاد.

در پایان این رقابتها از سوی کمیته برگزاری کننده مسابقات، بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو ایران، که در تمامی اوزان شاگردانش را روی سکو ایستادند، عنوان برترین مربی آسیا را بدست آورد. مغانلو با کمک‌های خود مهدی بی‌باک، پیام خانلرخانی و مهرداد یوسفی یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر تکواندو ایران را راهی مسابقات قهرمانی آسیا کرد و مزد زحمات خود را نیز گرفت. همچنین بهنام اسبقی تکواندوکار وزن چهارم کشورمان که در این رقابتها موفق به کسب مدال طلا شده بود، به عنوان فنی‌ترین بازیکن آسیا معرفی شد.

بهنام اسبقی بهترین تکواندوکار آسیا

تیم ۱۲ نفره ایران در بخش مردان و بانوان موفق به کسب ۱۰ مدال رنگارنگ شد. برای تیم ملی کشورمان فرزان عاشورزاده، بهنام اسبقی و مهدی خدابخش سه مدال طلا، علیرضا نصر آزادانی، یوسف کرمی و اکرم خدابنده سه نشان نقره، مرتضی شیری، سوسن حاجی‌پور، فریده رشیدی و شکرانه ایزدی هم ۴ مدال برنز کسب کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=129856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر