4

سنگسار کردن یک زن باردار مقابل دادگاه توسط خانواده اش +عکس

  • کد خبر : 129918
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

یک زن جوان پاکستانی به دست اعضای خانواده اش در مقابل دادگاهی منطقه ای در مرکز پاکستان به علت ازدواج کردن با مردی که دوستش داشت سنگسار شد. به گزارش خبرگزاری آلمان، یک زن جوان پاکستانی روز سه شنبه به دست اعضای خانواده اش در مقابل دادگاهی منطقه ای در مرکز پاکستان به علت ازدواج کردن با مردی که دوستش داشت سنگسار شد.

“رانا مجاهد حسین” مسئول پلیس گفت “فرزانه اقبال” ۲۵ ساله در مقابل شعبه دادگاه عالی در شهر لاهور پاکستان هدف حمله پدر و برادران و نامزد سابقش قرار گرفت. وی افزود، این مردان، دختر جوان را به گوشه ای کشاندند و بارها با سنگ بر سر او کوبیدند. وی سپس در بیمارستان درگذشت.

سنگسار کردن یک زن باردار مقابل دادگاه توسط خانواده اش +تصاویر
پلیس پاکستان پدر مقتول را بازداشت کرد ولی سایر جنایتکاران توانستند فرار کنند. این زن با به چالش کشیدن خانواده اش با مردی که او را دوست داشت در ژانویه گذشته ازدواج کرده بود. هر سال ۱۵۰۰ زن در پاکستان قربانی قتل های ناموسی می شوند و معمولا مرتکبان این جنایت ها بر اساس قانونی که به خانواده قربانی اجازه بخشیدن قاتلان را می دهد از مجازات فرار می کنند.

سنگسار کردن یک زن باردار مقابل دادگاه توسط خانواده اش +تصاویر

سنگسار کردن یک زن باردار مقابل دادگاه توسط خانواده اش +تصاویر

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=129918

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. س هرکی ک سنگسار کرده و میکنه در طول تاریخ ناموس نداشته و نداره لعنت بر مردمان بیخرد و در بزم این حرزه گردان خام تفو بر مردمانه پستو کثیف تفو

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]