2

دوست ندارم با حرفهایم دیگران را به جان هم بیندازم

  • کد خبر : 130317
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱

مسعود کیمیایی به واکنش هایی که نسبت به حرفهایش صورت گرفته بود واکنش نشان داد؛ او به طور ضمنی حرفهای قبلی خود را تایید کرده است.

گفت‌وگوی هفته پیش مسعود کیمیایی با روزنامه شرق و اظهاراتش درباره موضوعات و شخصیت‌های مختلف از جمله صادق هدایت، فروغ فرخزاد، محمود دولت‌آبادی و بهروز وثوقی با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شد.

به گزارش ایسنا به نقل از برنا، بیشترین واکنش‌ها به صحبت‌های کیمیایی درباره نحوه غسل دادن فرخزاد بود. در صریح‌ترین اظهار نظر، پوران فرخزاد خواهر بزرگ فروغ فرخزاد، گفته‌های کیمیایی را تکذیب کرد و گفت او حتی در نزدیکی محل غسل فروغ نیز حضور نداشته است.

در حالی که واکنش‌ها به صحبت‌های کیمیایی همچنان ادامه دارد، او گفت: متاسفانه بعد از انتشار مصاحبه‌ام در یکی از روزنامه‌ها که بیشتر در آن خودم و اتفاقاتی که بر من رفته را توضیح دادم، بسیاری موضع گرفتند و گفتند حرف‌های من کذب و تحریف تاریخ است.

کیمیایی ادامه داد: من نه تاریخ را تحریف کردم، نه به کسی بی‌حرمتی کردم و نه کسی را زیر سوال بردم بلکه فقط خاطرات و اتفاقاتی که برای شخص مسعود کیمیایی پیش آمده را توصیف کردم.

وی افزود: کسانی که اندک علاقه‌ای به نوشته‌ها و فیلم‌هایم داشته باشند می‌دانند که اهل تحریف نیستم و فقط و فقط روایت خودم از اتفاقات مهم تاریخی را بیان کرده‌ام.

کیمیایی گفت: از اینکه شنیدم پس از انتشار مصاحبه‌ام، آدم‌ها دو دسته شده‌اند و دو دیدگاه مطرح می‌کنند، دلم شکست. من قصد ندارم با حرف‌هایم آدم‌ها را به جان هم بیندازم. تمام حرف من در نوشته‌ها و فیلم‌هایم درباره راه و رسم نزدیکی آدم‌ها و انسانیت است و سعی می‌کنم بگویم چه اتفاقاتی باعث دو رنگی میان آدم‌ها می‌شود. پس بنابراین لزومی نمی‌بینم با یک مصاحبه خودم باعث دو رنگی شوم.

این کارگردان با بیان اینکه همواره دغدغه‌اش انسانیت و راه‌های رسیدن به زندگی درست و انسانی بوده است، اظهار کرد: من همواره در نوشته‌ها و آثارم سعی می‌کنم انسان‌ها را با وجوه واقعی خود روبه‌رو کنم و هرگز نان به نرخ روز خور نبوده‌ام و نیستم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=130317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر