1

سعودی‌ها پول نفت را به تروریست‌های بدعت‌‌گزار «داعش» می‌دهند

  • کد خبر : 131506
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱

امام جمعه اصفهان با انتقاد از حمایت سعودی ها از گروه تروریستی داعش گفت: این گروه بدعت‌های بسیار غلطی از جمله ازدواج خواهر و برادر را ترویج کرده‌اند و به زنان شوهردار نیز تجاوز می‌کنند و مهریه زنان این گروهک را سر ۵۰ مسلمان قبل و بعد از نکاح دانسته‌اند.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد با تبریک ولادت حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، اظهار داشت: گروهی تروریستی به نام داعش به نام اسلام به شهرهای عراق حمله کرده و همه گونه جنایتی انجام دادند و پیداست که این گروه از نیروهای خائن رژیم بعث عراق بوده‌اند و امیدواریم به برکت این روز عزیز، نابودی این گروه عیدی به مسلمانان باشد.

وی با اشاره به اینکه این گروه به جان اسلام و مرقد مطهر ائمه (ع) افتاده‌اند، ادامه داد: برخی کشورهای اسلامی و به ویژه عربستان از این گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند و این کشورها پول نفت مردم خودشان را به این جنایتکاران می‌دهند.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: این گروه بدعت‌های بسیار غلطی از جمله ازدواج خواهر و برادر را ترویج کرده‌اند و به زنان شوهردار نیز تجاوز می‌کنند و مهریه زنان این گروهک را سر ۵۰ مسلمان قبل و بعد از نکاح دانسته‌اند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با تأکید بر اینکه اسلام در ایران اسلامی نمونه کامل و بارز توجه به انسانیت و اخلاق در جامعه است، عنوان کرد: باید قدردان و قدرشناس نظام اسلامی باشیم که در سایه ولی فقیه و روحانیون مردم با امنیت زندگی می‌کنند.

وی بر ضرورت گرامیداشت روز ولادت امام عصر(عج) تأکید کرد و بیان داشت: همه ما باید منتظر واقعی باشیم و هرچه اسلام را مسلمانان بیشتر بشناسند، ظهور حضرت مهدی(عج) زودتر اتفاق می‌افتد.

امام جمعه اصفهان بر ضرورت بهره‌مندی از ارتباطات و رسانه‌ها به منظور ترویج مکتب واقعی اهل بیت(ع) تأکید کرد و گفت: رحمت و مغفرت الهی نصیب کسانی می‌شود که در زمان غیبت امام عصر(عج) به قیام و مبارزه با دشمنان بپردازند و تنبلی و بزدلی در کار خود نداشته باشند.

فارس/آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، عنوان داشت: وضعیت فعلی عراق برای بار دیگر توانمندی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ایران را به رخ کشاند و وجود نیروهای خائن در ارتش این کشور و باقی مانده از رژیم بعث عراق نشان‌دهنده این بود که نیروهای نفوذی در شرایط نامناسب سیاسی و اجتماعی همدست با دشمن شده و اطلاعات نظامی را در اختیار آنان قرار می‌دهند.

وی ابراز کرد: خوشبختانه دستگاه اطلاعاتی ایران اسلامی بسیار قوی است و به پشتوانه مردم توانایی مقابله با هرگونه فتنه داخلی و خارجی را دارد.

امام جمعه اصفهان در پایان از جمله افتخارات نظام اسلامی را پاک‌سازی نیروهای نظامی در ابتدای انقلاب برشمرد و گفت: نیروهای اطلاعات و سپاه ایران اسلامی، نیروهایی پاک و در خدمت به مردم و نظام اسلامی قسم خورده هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=131506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر