2

آرژانتین هم مانند اسپانیا «پوسته خالی» است؟!

  • کد خبر : 132126
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴

کارشناس فوتبال ایران گفت: امیدوارم بازیکنان تیم ملی ثابت کنند آرژانتین هم مانند اسپانیا «پوسته خالی» است.

جلال چراغپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد بازی فردای ایران و آرژانتین گفت: بازی با آرژانتین از نظر ماهیت با بازی مقابل نیجریه کاملاً تفاوت دارد. نباید مانند دیدار با نیجریه اختیار را به حریف بدهیم و منتطر حوادث و اتفاقات باشیم، چون نمی‌شود مقابل آرژانتین اینطور بازی کرد. کی‌روش حتماً برای این مسابقه برنامه دارد.
وی ادامه داد: اگر بخواهیم مقابل آرژانتین جمع بازی کنیم به مشکل می‌خوریم، چون آرژانتین بازیکنانی دارد که می‌توانند به سادگی از چند مدافع عبور کنند.
کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که بازیکنی مانند مسی را چگونه باید مهار کرد، اظهار داشت: یارگیری نفر به نفر با مسی بسیار خطرناک است، همه دیدند مسی در بازی آرژانتین و بوسنی چطور گلزنی کرد. او خیلی راحت از میانه میدان برای خودش موقعیت‌سازی کرد و مانند همیشه دفاع حریف را به هم ریخت و گل زد. اگر بازیکنان بخواهند به یارگیری نفر به نفر با بازیکنان آرژانتین فکر کنند آن وقت خطاهای زیادی به حریف می‌دهیم که همین مسئله هم خطرناک است.
چراغپور در خصوص اظهارات کارلوس‌ کی‌روش مبنی بر اینکه بعد از جام جهانی از ایران می‌رود، ‌خاطرنشان کرد: کی‌روش یک مربی سوپر حرفه‌ای است و وقتی این حرف‌ را زده که یک امتیاز از نیجریه گرفته بود. این نوع صحبت‌ها در دنیای حرفه‌ای یک نوع بازارگرمی و مانور تبلیغاتی است. کی‌روش با این صحبت‌ها روی فدراسیون فوتبال فشار آورده است.
وی تصریح کرد: به نظر من کی‌روش یک ریال هم به فوتبال ما اضافه نکرده است. در بازی با نیجریه من نتوانستم در نیمه اول یک نفس راحت بکشم و ترسیده بودم، چون بازیکنان تیم ملی این حس را داشتند. همانطور که همه دیدند در نیمه اول فقط زیر توپ زدیم و کمتر خلافیت از بازیکنان دیدم. کی‌روش مربی بزرگی است اما فوتبال ما در این زمان به مربی معمار نیاز دارد تا بلای اسپانیا در جام ملت‌های آسیا سر ما نیاید.
کارشناس فوتبال کشورمان در پایان به تسنیم گفت: تیم‌های اول و دوم گروه ما آرژانتین و بوسنی هستند. درست است که خیلی‌ها می‌گویند بازی با نیجریه برای ما هدف بود اما به نظر من هدف اصلی بازی با آرژانتین و بوسنی است. انشاءالله بازیکنان تیم ملی ثابت کنند آرژانتین هم مانند اسپانیا «پوسته خالی» است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=132126

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر