2

نمایشگاه قرآنی مردم و رمضان افتتاح شد

  • کد خبر : 133251
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآنی مردم و رمضان با حضور جمعی از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری تهران و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پارک قیطریه تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات و شمال تهران، در این مراسم سیدغلامرضا میرحسینی؛ معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عزت الله خان محمدی؛ فرماندار شمیرانات، علی خیلدار؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، بهروز رضایی، قائم مقام شهردار منطقه یک، سیدعباس موسوی تبار؛ مدیر رادیو اقتصاد، محمد صادق افراسیابی؛ معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، سعید کارگران؛ معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک، محمدجواد حیدری پور؛ رئیس فرهنگسرای ملل و جمعی از ناشران قرآنی حضور داشتند.

عزت الله خان محمدی؛ فرماندار شمیرانات در سخنان خود برگزاری این نمایشگاه را مرهون همکاری مشترک میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و شهرداری دانست و خاطر نشان ساخت: مردم منطقه ی شمیرانات و شمال تهران با حضور در این نمایشگاه می توانند محصولات قرآنی را با تخفیفات ویژه خریداری نموده و از آخرین آثار فرهنگی و هنری قرآنی بازدید نمایند.

وی افزود: رمضان ماه نزول قرآن است و باید تمامی نهادهای فرهنگی نسبت به تعظیم این ماه عزیز و ترویج فرهنگ قرآن و عترت بیش از گذشته اهتمام داشته و از همه ی امکانات خود در این مسیر استفاده نمایند.

علی خیلدار؛ معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز در سخنان خود نمایشگاه قرآنی شمیرانات و شمال تهران را اولین نمایشگاه شهرستانی استان تهران در سال جاری عنوان کرد و گفت: همکاری ویژه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شهرداری منطقه ی یک با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باعث شد نمایشگاه قرآنی مردم و رمضان پیش از سایر نمایشگاه های قرآنی شهرستانهای استان تهران افتتاح شود.

در ادامه ی مراسم، سیدغلامرضا میرحسینی؛ معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهروز رضایی، قائم مقام شهردار منطقه یک و سیدعباس موسوی تبار؛ مدیر رادیو اقتصاد نحوه ی مشارکت خود را در نمایشگاه قرآنی مردم و رمضان بیان نموده و از ادامه ی همکاری های مشترک بین سازمانی برای ساماندهی طرح ها و برنامه های فرهنگی ملی و منطقه ای استقبال کردند.

نمایشگاه قرآنی مردم و رمضان شب گذشته با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات و شمال تهران، شهردای منطقه یک و فرهنگسرای ملل در پارک قیطریه تهران با حضور ۶۵ ناشر کتاب، موسسات فرهنگی دیجیتال، موسسات قرآنی، کانونهای مساجد، سرای محلات و سایر موسسات فرهنگی و هنری افتتاح و هر روز از ساعت ۱۹ لغایت ۱ بامداد پذیرای علاقه مندان آثار فرهنگی و هنری قرآنی است.

برپایی ایستگاه های قرآنی کودک و نوجوان همراه با اهدای جایزه به کودکان و نوجوانان، برگزاری نشستهای قرآنی، تجلیل از فعالان قرآنی مساجد و محافل قرآنی، مشاوره های مذهبی و برگزاری کرسی های گفتمان دینی از جمله دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=133251

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر