3

خوشگذرانی های جوانترین رئیس کشور جهان +تصاویر

  • کد خبر : 133472
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳

اینطور بنظر می رسد که رهبر جوان کشوری که در حال حاضر از قحطی و گرسنگی رنج می برد اهل تفریح کردن هم هست.

دو سال و نیم پیش، کیم جونگ ایل، رهبر کره شمالی در سن ۶۹ سالگی و در اثر حمله ای قلبی چشم از جهان فروبست و سکان هدایت کشوری را که به تازگی بطور جدی، آمریکا و متحدانش در شرق آسیا را به حمله اتمی تهدید کرده، به سومین پسر خود کیم جونگ اون سپرد. “کیم جونگ اون” رهبر جوان کره شمالی با وجود داشتن دو برادر بزرگتر اما پس از مرگ پدر، او بود که میراث دار خانواده “اون” شد. وی دو برادر بزرگتر با نام های “کیم جونگ چول” و “کیم جونگ” دارد اما پدر تصمیم گرفت سومین و کوچکترین پسر خانواده را به عنوان میراث دار خانواده “ایل” انتخاب کند.

“کیم جونگ اون” که با لقب “وارث کبیر” جانشین پدر شده ‌و اکنون با ۳۰ سال سن جوانترین رئیس کشور در جهان محسوب میشود، در توسعه فعالیت های هسته ای دنباله روی راه پدر است و چندی پیش با انجام سه آزمایش موشکی، تنش زیادی در شبه جزیره کره بوجود آورد. فعالیت های هسته ای “جونگ اون” اوضاع در شرق آسیا را به حدی متشنج کرده که کره جنوبی و آمریکا برای مقابله نظامی با پیونگ یانگ متحد و ژاپن نیز سیستم های موشکی خود را به حال آماده باش قرار داده است. او امیدوار است آمریکا، سازمان ملل و دیگر کشورهای جهان، کره شمالی را به عنوان یک کشور هسته ای بپذیرند اما این درخواست تاکنون با مخالفت جدی جامعه بین الملل مواجه شده است.

اما رهبر جوان کره شمالی در مقایسه با پدرش تمایل بیشتری به حضور در مجامع عمومی دارد و در طی دوسال گذشته عکس های فراوانی از او در رسانه ها منتشر شده است. عکس هایی که در استانداردهای خاندان حاکم بر کره شمالی کم سابقه به حساب می آید بطوریکه تنها به بازدیدهای دوره ای از بیمارستان ها، کارخانه ها، واحد های نظامی، حضور در جمع کارگران و نظامیان خلاصه نمی شود و اینطور بنظر می رسد که رهبر جوان کشوری که در حال حاضر از قحطی و گرسنگی رنج می برد اهل تفریح کردن هم هست. این رهبر چاق ۱۰۰ کیلویی، علیرغم سن کم اش و اینکه همواره سعی می کند با ژست های توام با خوشحالی در عکس هایش ظاهر شود هم اکنون به دیابت و فشارخون بالا مبتلاست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=133472

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]