2

ارائه طرح یک فوریتی برای نجات و احیای دریاچه ارومیه

  • کد خبر : 13455
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۴

نمایندگان استان آذربایجان غربی عصر امروز در نشست خبری درباره ارائه طرح یک فوریتی برای نجات و احیای دریاچه ارومیه توضیح می دهند. تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از استان آذربایجان غربی قصد دارند در یک نشست خبری که عصر امروز و در محل مجلس شورای اسلامی برگزار می شود درخصوص طرح یک فوریتی […]

نمایندگان استان آذربایجان غربی عصر امروز در نشست خبری درباره ارائه طرح یک فوریتی برای نجات و احیای دریاچه ارومیه توضیح می دهند.

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از استان آذربایجان غربی قصد دارند در یک نشست خبری که عصر امروز و در محل مجلس شورای اسلامی برگزار می شود درخصوص طرح یک فوریتی نجات و احیا دریاچه ارومیه توضیحاتی ارائه دهند.

به گفته قاضی پور یکی از طراحان اصلی این طرح، دولت دراین طرح در صورت تصویب نهایی موظف می شود حداکثر ظرف مدت سه سال با انتخاب بهترین راه ‌حل‌های ممکن، دریاچه ارومیه را نجات دهد و سپس برای احیای این دریاچه و بازگشت آن به وضعیت قبلی برنامه ‌ریزی کند.

طرح یک فوریتی مذکور با ۳۰ امضاء تهیه شده است و نادر قاضی پور، رضا عبدالهی، علیرضا محجوب و جواد جهانگیرزاده از طراحان اصلی این طرح هستند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه شنبه ۲۵ مردادماه بررسی دو فوریت طرح انتقال آب برای نجات دریاچه ارومیه از خشک شدن را در دستور کار داشتند.

این طرح با دو فوریت با ۶۶ امضا به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد ، و مجلس پس از استماع اظهارات موافقان و مخالفان با ۵۷ رای موافق، ۹۴ رای مخالف و ۳۵ رای ممتنع از ۲۰۴ نماینده حاضر با دوفوریت این طرح مخالفت کردند تا بررسی های کارشناسانه بیشتری روی آن صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر