4

تجمع مردم معترض به تجاوز جنسی اراذل و اوباش به دختران و زنان باردار در خمینی شهر + تصاویر

  • کد خبر : 1349
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۰

تعدادی از اراذل و اوباش خمینی شهر اصفهان چندی پیش چند زن و دختر را در باغی در اطراف خمینی شهر اصفهان در مقابل دیدگان همسر آنها ربوده و به آنها تجاوز نمودند. افق به نقل از فرصت انلاین چند خانواده در باغی در اطراف شهر خمینی شهر اصفهان برای تفریح آمده که متاسفانه با […]

تعدادی از اراذل و اوباش خمینی شهر اصفهان چندی پیش چند زن و دختر را در باغی در اطراف خمینی شهر اصفهان در مقابل دیدگان همسر آنها ربوده و به آنها تجاوز نمودند.

افق به نقل از فرصت انلاین چند خانواده در باغی در اطراف شهر خمینی شهر اصفهان برای تفریح آمده که متاسفانه با یوروش تعدادی از اراذل اوباش به داخل باغ به زور در مقابل چشم شوهر آنها ربوده می شوند .

در همین رابطه شنیده ها حاکی از آن دارد که این زنان و دختران خانواده با وضع نا مناسب وضعیت حجاب بوده و داخل باغ نیز اقدام به رقص و پایکوبی می کردند و اراذل نیز با سوء استفاده از این موضوع با ورود به باغ اقدام به ربودن آنها می کنند.

برخی از مردم آن منطقه نیز از تجاوز اراذل و اوباش در همان باغ در مقابل همسر آنها خبر دادند که متاسفانه یکی از زنان قربانی در حالی که باردار بوده مورد این تجاوز جنسی قرار گرفته شده است.

پس از انتشار اخبار این حادثه تعدادی از اهالی شهرستان خمینی شهر ضمن تجمع در برابر دادگستری این شهرستان خواستار برخورد جدی با این افراد شده تا از وقوع دوباره چنین جرایمی جلوگیری گردد. این تجمع که از چند روز قبل و با ارسال پیامک بین مردم بصورت خودجوش تدارک دیده شده بود، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم شرکت کرده بودند.

در این تجمع دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر با حضور در میان تجمع کنندگان، به مردم انقلابی خمینی شهر اطمینان داد دستگاه قضایی عوامل این جنایت را به اشد مجازات قانونی برساند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به دستور ویژه رئیس قوه قضاییه آیت الله لاریجانی در خصوص این پرونده، تصریح کرد: موضوع این پرونده با ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور و مدیر کل دادگستری استان مطرح شده و دستور ویژه برای رسیدگی این موضوع صادر شده و موضوع با جدیت توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در حال پیگیری و رسیدگی است.

وی افزود: ۱۲ متهم این جنایت شناسایی و از این تعداد ۴ نفر دستگیر شده اند و بقیه با بسیج نیروهای مسئول، تحت تعقیب هستند.

دادستان تصریح کرد: در صورت خروج قاچاقی این افراد از کشور، موضوع از طریق اینترپل (پلیس بین الملل) پیگیری خواهد شد.

دادستان در ادامه ضمن تشکر از احساس مسؤولیت و غیرت مذهبی مردم خمینی شهر، از مردم خواست برای شناسایی محل اختفای افراد متواری مانند ۴ متهم دستگیر شده، همکاری کنند.

وی در خصوص تدابیر مسئولان گفت: از همان زمان وقوع حادثه یعنی نیمه شب تا صبح روز بعد چهار متهم پرونده دستگیر شدند که این خود نشانگر تلاش ماموران است.

دادستان همچنین گفت: در بین این مجرمان، ۸ نفر سابقه دار بوده و در بین مردم مشهور به خلافکاری و … هستند.

وی با بیان اینکه در این پرونده هیچ مماشاتی نخواهد شد تصریح کرد: در این پرونده چند اتهام وجود دارد که تنها مجازات تجاوز به عنف، اعدام است و البته آدم ربایی ۱۵ سال حبس دارد و این افراد سرقت و ایراد ضرب و جرح و اتهامات دیگر هم دارند و ما منتظر دستگیری آنها هستیم و کلیه اسناد و ادله لازم جمع آوری شده و موجود می باشد و امیدواریم با کمک شما مردم پس از دستگیری و طی مراحل قانونی، در محل جنایت عدالت در مورد آنها اجرا شود.

در حاشیه:

– قشرهای مختلف مردم اعم از کارگر، کسبه، زنان، جوانان، فعالان سیاسی مذهبی شهر و … در این تجمع شرکت کردند.

– مردم پس از سخنان دادستان خواستار انتشار عکسهای متهمین فراری جهت شناسایی شدند.

– سخنان دادستان مبنی بر سابقه دار بودن ۸ نفر از متهمین، صحت سخنان مردم محلاتی که متهمان در آنها سکونت دارند را ثابت نمود.

– شعارهای فراوانی در این تجمع سر داده شد که حاکی از اعتراض مردم نسبت به کوتاهی در برخورد با اراذل و اوباش و از جمله کوتاهی های صورت گرفته در جرائم قبلی این افراد بود. از جمله این شعارها می توان به این موارد اشاره کرد: عاملین جنایت اعدام باید گردند، شهر شهیدان ما جای اراذل نیست …

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر