3

اینها که فکرشان منحرف است کارشان هم انحرافی است و بعضی از اقداماتشان پوششی است.

  • کد خبر : 1355
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۵

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ امروز شنبه در جمع فرماندهان و پایوران رسمی و وظیفه ناحیه کمیل این سپاه با توجه به مناسبت‌های مختلف ولادت و شهادت ائمه معصومین(ع) در ماه رجب، گفت: ماه رجب ماه ولایت و امامت و متعلق به امیر المومنین (ع) […]

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ امروز شنبه در جمع فرماندهان و پایوران رسمی و وظیفه ناحیه کمیل این سپاه با توجه به مناسبت‌های مختلف ولادت و شهادت ائمه معصومین(ع) در ماه رجب، گفت: ماه رجب ماه ولایت و امامت و متعلق به امیر المومنین (ع) است که ویژگی‌ درخشنده‌اش دعا است.

بنا به روایات معتبر کسی که این ماه را به خوبی درک کند ماه شعبان را نیز درک خواهد کرد و کسی که رجب و شعبان را درک کند ماه رمضان را هم به خوبی درک می‌کند. در این ماه تولد اسلام یعنی بعثت بزرگ رسول خدا (ص) اتفاق می‌افتد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ در خصوص مسائل جاری کشور اظهار داشت: چند روز پیش سی و دومین سالگرد رحلت امام راحل در حالی برگزار شد که حضور مردم بیشتر از سال‌های دیگر بود با همان شور و حال و همان ارادتی که از ابتدای انقلاب اسلامی در دل آنها موج می‌زد. به یقین آنچه که موجب شد یاد و نام امام خمینی (ره) زنده و جاوید بماند و راهش پویا ادامه داشته باشد، ارشادات و تدابیر و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی این فرزند خلف صالح روح الله است که در فرمایشات گهر بارش امام(ره) را بهترین الگو و خالص‌ترین فرد در عصر ما معرفی کرد و اگر ما نیز می‌خواهیم آینده‌ای سعادتمند برای کشور داشته باشیم باید همین اعتقاد را نسبت به رهبرمان داشته باشیم.

وی افزود: امسال زائرین بسیاری از کشورهای مختلف آمده بودند به خصوص کشورهایی که بیداری اسلامی در آنها موج می‌زند و اینها بیانگر این است که ریشه حرکت‌شان را از امام(ره) و انقلاب اسلامی گرفته‌اند و این اندیشه در تمامی کشورها شناخته شده است. در سفر حج یک جوان مالزیایی وقتی فهمید که اینجانب از ایران مشرف شده‌ام ضمن تمجید از انقلاب اسلامی گفت: در عصر حاضر اسلام واقعی و اصیل در دنیا با نام امام خمینی (ره) شناخته شده است.

گواهی در خصوص فتنه‌گران و جریانات انحرافی در دو دهه اخیر تصریح کرد: بعد از رحلت امام (ره) و آغاز رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فتنه‌گران داخلی و خارجی سعی کردند در مقاطع مختلف بحران آفرینی کننده و با این فکر پلید هجده تیر را در دولت اصلاحات و اغتشاشات خیابانی را در انتخابات ۸۸ رقم زدند ولی هربار با فرمایشات به موقع و تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب از فتنه‌ها و جریانات سیاسی به خوبی عبور کردیم و این جریان انحرافی اخیر را هم با درایت و تدبیر مدبرانه معظم‌له و با حضور نیروهای حزب الله با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ در خصوص اهداف جریان انحرافی گفت: همه ما باید به هوش باشیم اینها که فکرشان منحرف است کارشان هم انحرافی است و بعضی از اقداماتشان پوششی است. بحث ملاقات با امام زمان (عج) و ظهور صغری و به کار گیری مرتاض و جن‌گیر‌ها همه اقداماتی است که اهدافشان را پیش ببرند.

وی ادامه داد: این گروه دو کار خطرناک را در دستور کار دارند، باید مواظب باشیم اینها می‌خواهند تب اقتصادی و همچنین انحرافی اخلاقی در کشور به وجود بیاورند. اما وظیفه ما در مقابله با این جریان چیست؟ تکلیف روش است ما تبعیت از دولت‌ها نداشته و نداریم تبعیت‌پذیری ما از جایگاه رفیع‌تر است و این جایگاه متعلق به ولایت فقیه است و ما باید گوش به فرمان امام خود باشیم همچنان که از فتنه ۸۸ با اطاعت از ولی فقیه سر بلند بیرون آمدیم و با بصیرت مردم عزیزمان و با تدبیر مقام ولایت این جریان انحرافی هم منکوب خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) در پاسخ به سؤال یکی از حضار مبنی بر مسئولیت ما در مقابله با تهاجم فرهنگی و به خصوص بی‌حجابی چیست؟ گفت: البته ما به این پدیده، بی‌حجابی نمی‌گوییم بلکه لفظ بدحجابی را به کار می‌بریم همه ما باید بدانیم که در کشوری مسلمان زندگی می‌کنیم لذا الفبای کشور اسلامی ارتباطات و مناسبات سالم و تحت لوای اسلام است و اگر کسی از این مسیر خارج شد وظیفه همه ما این است که او را ارشاد و راهنمایی کنیم. نباید امر به معروف در کشور تعطیل شود و اگر این اتفاق بیفتد عذاب الهی نازل می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1355

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر