1

سرخپوشان در دربی بی برنامه بودند +تصویر

  • کد خبر : 13611
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۵

مربی اسبق پرسپولیس گفت: سرخپوشان در دربی بی برنامه بودند و به همین دلیل هم نتیجه را به استقلال واگذار کردند. ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: پیش از برگزاری دربی هشدار داده بودم که دربی یک بازی مخصوص است و مرد میدان می خواهد و مربی باید تیم را به […]

مربی اسبق پرسپولیس گفت: سرخپوشان در دربی بی برنامه بودند و به همین دلیل هم نتیجه را به استقلال واگذار کردند.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: پیش از برگزاری دربی هشدار داده بودم که دربی یک بازی مخصوص است و مرد میدان می خواهد و مربی باید تیم را به لحاظ روحی و روانی آماده کند، اما کسی به حرفهایم توجهی نکرد. در شهرآورد مساله اول بحث روحی و روانی است و مسائل تاکتیکی و فنی در اولویت بعدی قرار دارند.

وی افزود: به حمید استیلی گفته بودم اگر روحیه بازیکنان خوب باشد و پرسپولیس مانند دیدار با ذوب آهن بازی کند، می توان به نتیجه گرفتن در دربی امیدوار بود. در بازی دیروز مدافعان کناری اصلاً پوشش لازم را نمی دادند و استقلال نیز به خوبی از این نقطه ضعف استفاده کرد. همه دیدند که خسرو حیدری به ندرت نفوذ کرد؛ زیرا او وظیفه داشت دفاع کند و به خوبی نیز به دستورات مربی اش گوش کرد.

ابراهیمی در ادامه گفت: در پرسپولیس اوضاع کاملاً برعکس است. مدافعان کناری این تیم همه مشکل پرسپولیس هستند. بازیکنان استقلال از نفوذهای بی مورد مدافعان پرسپولیس نهایت استفاده را بردند و به راحتی دو گل به ثمر رساندند و البته چند گل نیز نزدند.

مربی اسبق تیم ملی عنوان کرد: زمانی که پرسپولیس ۱-۰ عقب افتاد، همه به فکر حمله بودند. پس سازمان دفاعی تیم چی می شود؟ شکست با یک گل بدتر است یا با دو گل؟ متاسفانه روی نیمکت پرسپولیس مربی باتجربه حضور ندارد. نمی دانم چرا مربیان جوان ما دوست دارند از یک فرد خارجی در کنار خود استفاده کنند که نه از دربی چیزی می داند و نه تاکنون ۱۰۰ هزار تماشاچی دیده است.

وی درباره صحنه پنالتی پرسپولیس گفت: وقتی چهره محمد نوری را دیدم، به کسانی که در اطرافم بودند، گفتند که پنالتی گل نمی شود. کاملاً مشخص بود که نوری استرس زیادی دارد. شاید اگر آن ضربه گل می شد، بازی هم با تساوی به پایان می رسید، اما به هر حال پرسپولیس دربی را باخت تا تفاوت ها نمایان شود.

ابراهیمی افزود: سرخپوشان فقط ۲۰ دقیقه آن هم در نیمه دوم خوب بازی کردند و این برای رسیدن به پیروزی کافی نیست. بی برنامگی در طول دیدار مشاهده می شد که برای مثال می توان به “پرس” نکردن خط هافبک اشاره کرد. در پرسپولیس همه به دنبال آن هستند که جای نفر دیگر را بگیرند و این در حالی است که در استقلال همه متحد هستند.

مربی اسبق پرسپولیس در پایان گفت: تعویض جواد کاظمیان استباه بود و او نباید از ترکیب بیرون می رفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر