3

بیشترین ترافیک شهری در استان‌های شمالی

  • کد خبر : 136791
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶

رئیس پلیس ترافیک شهری گفت: بیشترین ترافیک را هم اکنون در استان‌های شمالی داریم؛ همچنین در شهر مقدس مشهد، شیراز و تا حدودی در اصفهان نیز تراکم دیده می‌شود.

سردار محسن مهرایی رئیس پلیس ترافیک شهری در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس در مورد آخرین وضعیت ترافیک شهرهای کشور اظهار داشت: بیشترین تراکم را هم اکنون در استان‌های شمالی داریم؛ همچنین در شهر مقدس مشهد، شیراز و تا حدودی در اصفهان نیز تراکم دیده می‌شود.

رئیس پلیس ترافیک شهری گفت: حجم ترافیک تعطیلات در شهرهای مسافرپذیر به ویژه در استان‌های شمالی، جنوبی و خراسان رضوی بعد از اتمام تعطیلات کاهش پیدا کرده و در روزهای آینده شاهد سیر طبیعی سفرهای تابستانی به شهرهای مسافرپذیر هستیم.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: آمادگی لازم در همه استان‌های کشور به ویژه استان‌های مسافرپذیر ایجاد شده و به شهروندان توصیه می‌کنیم که برای سفر خود برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند و از اطلاعات راه‌های کشور که در سامانه پلیس وجود دارد بهره بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: سنجش وضعیت جوی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌تواند در سلامت، ایمنی و آسایش شهروندان در سفر نقش عمده‌ای ایفا کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=136791

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]