1

سربازان ارتش صهیونیستی: اینجا چه غلطی می کنیم؟

  • کد خبر : 137333
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۴۵

طبق اظهارات این اسرائیلی، تعداد زیادی از سربازان (اسرائیلی) تصمیم می گیرند که دیگر جزئی از ارتش نباشند، ارتشی که به عنوان زورگوی منطقه شناخته می شود.

وب سایت شبکه خبری “راشاتودی” از بروز اختلاف میان سربازان اسرائیلی و محکوم کردن اقدامات اسرائیل توسط برخی از آنان خبر داد.

جام/بر اساس این گزارش، پس از عقب نشینی نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی از نوار غزه، نتانیاهو اعلام کرد که ارتش اسرائیل به اهداف خود در عملیات نظامی در نوار غزه که شامل از بین بردن تونل ها و محل های اختفای حماس بوده، رسیده است.
وی با “معنوی و اخلاقی (!)” خواندن ارتش اسرائیل آن ها را ستایش کرد، اما بسیاری از سربازان اسرائیل با این مطلب مخالف اند.

“یهودا شائول” که یکی از بنیانگذاران سازمان “شکست سکوت” (سازمانی متشکل از سربازان بازنشسته اسرائیل) به خبرنگار “راشاتودی” گفت: «بسیاری از سربازان به عملکرد اسرائیل اعتراض دارند.
سربازان بسیاری هستند که (از جنگ) برگشته اند و از خود می پرسند: ما در اینجا چه غلطی می کنیم؟ چرا چنین نیروی عظیمی به کار می بریم؟ چرا با آن ها (مردم بیگناه غزه) اینچنین برخورد می کنیم؟»

طبق اظهارات این اسرائیلی، تعداد زیادی از سربازان (اسرائیلی) تصمیم می گیرند که دیگر جزئی از ارتش نباشند، ارتشی که به عنوان زورگوی منطقه شناخته می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=137333

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]