6

دبیر کل سازمان ملل متحد پس از سفر به کلمیبا وارد آرژانتین خواهد شد.

  • کد خبر : 1380
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۸:۴۳

بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد یکشنبه شب به منظور جلب حمایت از انتخاب مجدد به این سمت  پس از سفر به کلمیبا وارد آرژانتین خواهد شد.مرکز اصلاع رسانی سازمان ملل در آرژانتین و اروگوئه اعلام کرد بان کی مون قرار است در سفر به آرژانتین با کریستینا فرناندز رئیس جمهوری ، هکتور […]

بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد یکشنبه شب به منظور جلب حمایت از انتخاب مجدد به این سمت  پس از سفر به کلمیبا وارد آرژانتین خواهد شد.مرکز اصلاع رسانی سازمان ملل در آرژانتین و اروگوئه اعلام کرد بان کی مون قرار است در سفر به آرژانتین با کریستینا فرناندز رئیس جمهوری ، هکتور تیمرمن وزیر امور خارجه و سران جامعه مدنی آرژانتین دیدار کند.

طبق اعلام این مرکز بان کی مون روز دوشنبه در کاخ ریاست جمهوری با رئیس جمهوری ملاقات خواهد کرد و از کنگره ملی ، دادگاه عالی و موزه یادبودهای آرژانتین دیدن خواهد کرد. بان کی مون جمعه شب در بوگوتا با خوان مانوئل سانتوز رئیس جمهوری کلمبیا ملاقات کرده بود و رئیس جمهوری کلمبیا به طور علنی حمایت خود را از انتخاب مجدد بان کی مون به سمت دبیر کلی سازمان ملل اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شینهوا از بوئنوس آیرس ، دبیر کل سازمان ملل در ادامه سفرش به امریکای جنوبی قرار است به اروگوئه و برزیل نیز سفر کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر