3

دختران چینی نیز به جهاد نکاح دعوت شدند+تصویر

  • کد خبر : 138330
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴

بنا بر گزارش ها طی چند روز گذشته از طریق شبکه های اجتماعی، پیام هایی به دختران اویغور ارسال و گروه تروریستی داعش از آن ها دعوت کرده است در جهاد نکاح شرکت کنند.

به گزارش سرویس دینی جام نیوز به نقل از (counterpunch)، بر طبق گزارش های منتشره، عبد المولانا عزیز، به صورت رسمی حمایت خود را از داعش اعلام کرده است. این روحانی که در پاکستان زندگی می کند، دارای طرفداران فراوانی در بین مسلمانان سین کیانگ در چین است به طوری که اعلام حمایت او، زنگ خطری برای دولت کمونیست چین محسوب می شود.

همچنین از چین گزارش می شود که  داعش در ادامه بدعت های خود با تبلیغات در تلاش برای جذب دختران و زنان  اویغور در سین کیانگ چین به منظور تن دادن به خواسته نامشروع تروریست ها و شرکت در جهاد نکاح است.

بنا بر گزارش ها طی چند روز گذشته از طریق شبکه های اجتماعی، پیام هایی به دختران اویغور ارسال و گروه تروریستی داعش از آن ها دعوت کرده است در جهاد نکاح شرکت کنند. پلیس چین در حال تحقیق در خصوص گزارش هایی از دریافت این پیام توسط دختران اویغور در ایالت خودمختار سین کیانگ است که این گروه تکفیری ارسال کرده اند.

گفته می شود اعضای تروریست داعش با استفاده از توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی از چندین دانش آموز مدارس سین کیانگ برای شرکت در جهاد نکاح دعوت کرده اند. تماس گیرنده از آنها خواسته است تحصیل را رها کرده و با سفر به عراق به خواسته نامشروع تروریست ها تن دهند.

بنابر گزارش رسانه ها، دولت چین اکنون این پیام ها را تحت نظارت قرار داده و تنها در یک روز و در یک شبکه اجتماعی بیش از دو هزار پیام را در این زمینه حذف کرده است.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=138330

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]