2

سرمربی میلان:باید همگی آرامش خود را حفظ کنیم

  • کد خبر : 13845
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۸:۵۶

در پی شکست ۳-۱ تیم فوتبال میلان برابر ناپولی، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی میلان از عملکرد تیمش در این بازی ابراز تأسف کرد. مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای سری آ ابتدا با ضربه سر شیرجه‌ای فوق‌العاده آلبرتو آکوئیلانی پیش افتاد اما هت‌تریک ادینسون کاوانی مهاجم ناپولی همه چیز را تغییر داد. آلگری گفت: بازی نسبتا عجیبی بود […]

در پی شکست ۳-۱ تیم فوتبال میلان برابر ناپولی، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی میلان از عملکرد تیمش در این بازی ابراز تأسف کرد. مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای سری آ ابتدا با ضربه سر شیرجه‌ای فوق‌العاده آلبرتو آکوئیلانی پیش افتاد اما هت‌تریک ادینسون کاوانی مهاجم ناپولی همه چیز را تغییر داد. آلگری گفت: بازی نسبتا عجیبی بود زیرا ما مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم و ابتدا پیش افتادیم ولی این برتری فورا با یک گل شانسی حریف از بین رفت. آلگری افزود: ما چند موقعیت گلزنی را برای کشاندن بازی به تساوی ۲-۲ از دست دادیم و کاوانی با گل سوم خود کاری کرد که شکست را بپذیریم. سرمربی میلان افزود: در مجموع از عملکرد شاگردانم در این بازی راضی هستم اگرچه به عزم بیشتری در برخی از لحظات احتیاج داریم. آلگری گفت: تمام این مسائل چیزی از ارزش‌های ناپولی کم نمی‌کند.

آنها به سبک خاص خودشان بازی کردند و از فرصتهای گلی که ما اجازه آن را دادیم استفاده کردند. میلان تاکنون از دو بازی خود برابر تیم‌های لاتزیو و ناپولی در رقابتهای فصل جدید سری آ ایتالیا تنها یک امتیاز کسب کرده است. آلگری گفت: ما نگران نیستیم.

باید همگی آرامش خود را حفظ کنیم.

ما می‌دانیم که باشگاه بزرگی هستیم که ممکن است به رغم عملکرد خوب در نتیجه‌گیری دچار مشکل شود.

تنها نگرانی ما اینست که در دو بازی اول خود در سری آ پنج گل دریافت کرده‌ایم. سرمربی میلان خاطرنشان کرد: هافبک‌های ما در بازگشت‌ها و کمک به خط دفاعی باید سریع‌تر باشند.

مطمئنا ما در ضد حمله‌ها اشتباهاتی داشته‌ایم. به گزارش خبرگزاری شین‌هوا، وی گفت: ناپولی تیم بسیار سریعی بود و ما باید در مهار آنها بهتر عمل می‌کردیم.

آنها روش درستی را اتخاذ کرده بودند و استحقاق برتری را داشتند.

متاسفانه ما فرصتهایی را به ناپولی دادیم که همگی به خوبی می‌دانستیم نباید این فرصت‌ها را در اختیار آنها بگذاریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر