5

رئیس‌جمهور کشورمان به همراه هیأت بلند پایه عازم نیویورک شد

  • کد خبر : 13854
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۱۹

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز دوشنبه به همراه هیأت بلند پایه سیاسی- اقتصادی عازم نیویورک مقر دائمی سازمان ملل متحد ‌شد. در این سفر علی اکبر صالحی، سید مجتبی ثمره هاشمی، عبدالرضا شیخ‌الاسلام،  مهدی غضنفری، علی سعیدلو، نامجو، مجتهدزاده‌، حمید بقایی، اسفندیار رحیم مشایی و شماری دیگر از معاونین و مقامات دولتی و پارلمانی رئیس‌جمهور را همراهی […]

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز دوشنبه به همراه هیأت بلند پایه سیاسی- اقتصادی عازم نیویورک مقر دائمی سازمان ملل متحد ‌شد.

در این سفر علی اکبر صالحی، سید مجتبی ثمره هاشمی، عبدالرضا شیخ‌الاسلام،  مهدی غضنفری، علی سعیدلو، نامجو، مجتهدزاده‌، حمید بقایی، اسفندیار رحیم مشایی و شماری دیگر از معاونین و مقامات دولتی و پارلمانی رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند.

محمود احمدی‌نژاد قرار است، ضمن شرکت و سخنرانی در شصت و ششمین اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، در جمع اقشار مختلف ایرانیان مقیم آمریکا نیز سخنرانی کند.

شرکت و سخنرانی در کنفرانس‌های مطبوعاتی و همایش‌های تخصصی سازمان ملل متحد و دیدار با شماری از رؤسای جمهور و سران کشورها از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور کشورمان در سفر به نیویورک خواهد بود.

به گفته مدیر عامل خانه کتاب، رئیس جمهور در این سفر به هیات‌های سیاسی حاضر در نیویورک کتاب “اسناد اشغال ایران توسط متفقین در جنگ‌جهانی دوم” را هدیه خواهد کرد.

رئیس‌جمهور و هیأت همراه پس از ترک نیویوک، توقف کوتاهی در ونزوئلا خواهند داشت تا ضمن دیدار و گفت‌وگوی احمدی‌نژاد با هوگو چاوز، اسناد تهیه شده کمیسیون مشترک دو کشور که ریاست آن به عهده غضنفری است، به امضا برسد.

هیأت‌ ایرانی پس از ترک ونزوئلا توقف کوتاهی در موریتانی و سودان خواهند داشت تا رئیس‌جمهور با همتایان خود در این دو کشور هم دیدار و گفت‌وگو داشته باشد.

به گفته محمد جعفر بهداد معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور، احمدی‌نژاد و هیئت همراه تا جمعه در مقر سازمان ملل حضور داشته و پس از آن به کشورهای ونزوئلا، موریتانی و سودان سفر خواهند کرد، سفرهای کوتاهی که تا دوشنبه هفته آینده به طول می‌انجامد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر