1

مداخله خارجی‌ها در سوریه موجب اختلافات در منطقه و افزایش افراط‌گری خواهد شد

  • کد خبر : 13911
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۹

هشدار اسد درباره توطئه عوامل خارجی دیدار بشار اسد با اعضای شورای فدراسیون روسیه رییس جمهور سوریه، هشدار داده ‌است مداخله خارجی‌ها در کشورش موجب اختلافات در منطقه و افزایش افراط‌گری خواهد شد . به گزارش خبرگزاری عربی سوریه (سانا) ، بشار اسد روز یکشنبه در دمشق پایتخت سوریه با اشاره به این که برخی […]

هشدار اسد درباره توطئه عوامل خارجی

دیدار بشار اسد با اعضای شورای فدراسیون روسیه
رییس جمهور سوریه، هشدار داده ‌است مداخله خارجی‌ها در کشورش موجب اختلافات در منطقه و افزایش افراط‌گری خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری عربی سوریه (سانا) ، بشار اسد روز یکشنبه در دمشق پایتخت سوریه با اشاره به این که برخی از قدرت‌های خارجی برای متزلزل کردن ثبات در سوریه تلاش می‌کنند، درعین حال از نقش سازنده روسیه درمنطقه خاورمیانه، تجلیل کرد.

رئیس جمهور سوریه، همچنین یادآورشد هر قدمی که دولت در زمینه اصلاحات برداشت با خشونت بیشتر، فشار خارجی بیشتر و تلاش برای مداخله در امور داخلی کشور، روبرو شده است.

بشار اسد توضیح داد که برخی از عوامل خارجی با حمایت از تروریست‌ها که غیر نظامیان، افسران پلیس، ارتش و دیگر نیروهای امنیتی را هدف قرار می‌دهند، تلاش می‎کنند که سوریه را تضعیف کنند.

رئیس جمهوری سوریه این اظهارات را درملاقات با هیات شورای فدراسیون روسیه به سرپرستی الیاس اوماخانوف، معاون این شورا، بیان کرد .

اعضای هیات شورای فدراسیون روسیه، نیز در این دیدار از روابط تاریخی میان روسیه و سوریه تجلیل و باردیگر حمایت مسکو را از اصلاحات سیاسی که دمشق درپیش گرفته‌ است ، اعلام کردند.

هیات روسی، همچنین هرگونه مداخله خارجی را در امور داخلی سوریه رد کرد .

بشار اسد، همچنین از موضع میانه و کمک کننده روسیه، در قبال تحولات و رویدادهای اخیر در کشورش، قدردانی کرد.

مقام‌های سوری می‌گویند از زمان شروع ناآرامی‌ها در سوریه از نیمه‎های ماه مارس تا کنون، حدود یک هزار نفر از جمله ۷۰۰ نیروی امنیتی، کشته شده‌اند.

درحالی که مخالفان نیروهای امنیتی را به دخالت در این کشتارها متهم می‌کنند اما دولت سوریه عوامل تروریستی مسلح، خراب‎کار و شورشی را در این زمینه مقصر قلمداد می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13911

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]