2

حامی “فتنه” در سینما

  • کد خبر : 139271
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸

“عصبانی نیستم” فیلمی است که با نگاهی جانبدارانه داستانی را در بستر ماجراهای فتنه سال ۸۸ روایت می‌کند.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش، درباره آخرین مصوبات جلسه اخیر این شورا گفت: فیلم سینمایی «شهر موش‌های ۲» از چهارشنبه ۵ شهریور ماه به سرگروهی سینما قدس به جای فیلم سینمایی «ردکارپت» به روی پرده سینماهای  کشور خواهد رفت.

وی افزود: فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» ساخته رضا درمیشیان قرارداد خود را در گروه سینما آفریقا به ثبت رساند و پس از اکران فیلم خواب‌زده‌ها ساخته فریدون جیرانی به نمایش درخواهد آمد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: فیلم سینمایی «مستانه» ساخته محمدحسین فرحبخش نیز پس از فیلم «عصبانی نیستم» به سرگروهی سینما آفریقا به نمایش درخواهد آمد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در پایان جلسه امروز طرح اضافه شدن یک گروه سینمایی دیگر به جمع ۵ گروه حال حاضر مطرح شد که در جلسه هفته آینده بررسی خواهد شد.

لازم به ذکر است چندی پیش نمایندگان مجلس و بعضی اعضاءکمیسیون فرهنگی در مورد تلاش ارشاد برای اکران فیلم‌های حاشیه‌دار تذکر داده‌بودند.«عصبانی نیستم» نیز یکی از این فیلم‌هاست که با نگاهی جانبدارانه داستانی را در بستر ماجراهای فتنه سال ۸۸ روایت می‌کند.نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر مورد انتقاد و اعتراض مردم و بسیاری از اهالی رسانه قرار گرفت و حاشیه‌هایی نیز به‌وجود آورد.شاید بتوان اکران یکی از شاخص‌ترین فیلم‌های حاشیه دار را بعد از تذکرات جدی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس نوعی بی‌توجهی ارشاد به هشدارهای جدی مجلس دانست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=139271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر