راوی همچنین در پایان مقداری سس روی زمین ریخت و آنها را مخلوط نمود و سپس آنها را نیز خورد.شرکت تولیدی مذکور قصد دارد با این تبلیغ قدرت محصولات خود را به رخ مشتریان بکشد و عنوان نماید که جارو برقی های سیمفونی حتی قادرند زمین را ضد میکروب نمایند.
حذف مازوت، دغدغه سلامت مردم یا آغاز مشکل جدید؟ بارسلونا ۱۰ نفره کامبک خورد! اختصاصی|لاریجانی:ایران در حال آمادهسازی پاسخ به اسرائیل است لاریجانی: کاری که حزبالله امروز انجام میدهد یک ضرورت برای امنیت کل منطقه است قیمت دلار مبادلهای امروز ۳۰ آبان پیشنهادی برای تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران در بودجه ۱۴۰۴ موسیمانه: سه امتیاز بازی با پاختاکور را میخواهیم تمام چیزی که باید درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان بدانید
معمولا شرکتهای مختلف برای تبلیغ محصولات خود متوسل به تلویزیون و سایر رسانه های تبلیغی موجود در بازار می گردند اما اخیرا یکی از مدیران ارشد شرکت تولیدی جارو برقی در مترو متوسل به تبلیغ عجیب در بین شهروندان شد. “راوی دالچاند”یکی از مدیران شرکت تولیدی جاروبرقی “باسیل سیمفونی” حیرت مسافران را در مترو برانگیخت. وی برای نشان دادن قدرت زیاد جارو برقی شرکت قسمتی از کف مترو را با جاروبرقی تمیز کرده و سپس مقداری پاستا را کف زمین ریخت و سپس شروع به خوردن آنها نمود.
راوی همچنین در پایان مقداری سس روی زمین ریخت و آنها را مخلوط نمود و سپس آنها را نیز خورد.شرکت تولیدی مذکور قصد دارد با این تبلیغ قدرت محصولات خود را به رخ مشتریان بکشد و عنوان نماید که جارو برقی های سیمفونی حتی قادرند زمین را ضد میکروب نمایند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.