راوی همچنین در پایان مقداری سس روی زمین ریخت و آنها را مخلوط نمود و سپس آنها را نیز خورد.شرکت تولیدی مذکور قصد دارد با این تبلیغ قدرت محصولات خود را به رخ مشتریان بکشد و عنوان نماید که جارو برقی های سیمفونی حتی قادرند زمین را ضد میکروب نمایند.
هیئت پارلمانی ایران وارد اندونزی شد
قیمت دلار بازار آزاد امروز ۱۸ اردیبهشت
زمان گردهمایی پیشکسوتان استقلال مشخص شد
پایان جعل برند با ترکیب «فناوری نانو» و «بلاکچین»
زمان پرداخت حقوق و صدور احکام بازنشستگان اعلام شد
عراقچی: تصمیمات سوئد نه قابل درک است و نه قابل توجیه
انبیسی: ایران، بزرگترین اختلافنظر نتانیاهو و ترامپ است
جشنواره گل پاریسنژرمن با هتتریک راموس
معمولا شرکتهای مختلف برای تبلیغ محصولات خود متوسل به تلویزیون و سایر رسانه های تبلیغی موجود در بازار می گردند اما اخیرا یکی از مدیران ارشد شرکت تولیدی جارو برقی در مترو متوسل به تبلیغ عجیب در بین شهروندان شد. “راوی دالچاند”یکی از مدیران شرکت تولیدی جاروبرقی “باسیل سیمفونی” حیرت مسافران را در مترو برانگیخت. وی برای نشان دادن قدرت زیاد جارو برقی شرکت قسمتی از کف مترو را با جاروبرقی تمیز کرده و سپس مقداری پاستا را کف زمین ریخت و سپس شروع به خوردن آنها نمود.
راوی همچنین در پایان مقداری سس روی زمین ریخت و آنها را مخلوط نمود و سپس آنها را نیز خورد.شرکت تولیدی مذکور قصد دارد با این تبلیغ قدرت محصولات خود را به رخ مشتریان بکشد و عنوان نماید که جارو برقی های سیمفونی حتی قادرند زمین را ضد میکروب نمایند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.