راوی همچنین در پایان مقداری سس روی زمین ریخت و آنها را مخلوط نمود و سپس آنها را نیز خورد.شرکت تولیدی مذکور قصد دارد با این تبلیغ قدرت محصولات خود را به رخ مشتریان بکشد و عنوان نماید که جارو برقی های سیمفونی حتی قادرند زمین را ضد میکروب نمایند.
بازدید رئیس سازمان بسیج دانشجویی از خبرگزاری تسنیم وفاق راهبردی در برابر سنگاندازی غرب مدیرعامل صبا انرژی برکنار شد/ «مهدی مسکنی» ابقا شد فلیک در واکنش به تعریف مسی از بارسا:«تمجید بهترین بازیکن تاریخ مایه افتخار است» بستری طولانی تا مرگ؛ نتیجه مصرف بیرویه آنتیبیوتیکها رسانه عبری: شمال نوار غزه گورستان افسران اسرائیلی است محکومیت مداخلات آمریکا در مسائل داخلی ونزوئلا از سوی ایران سناریوی دوم اصلاح قیمت خودرو از کی آغاز میشود؟
معمولا شرکتهای مختلف برای تبلیغ محصولات خود متوسل به تلویزیون و سایر رسانه های تبلیغی موجود در بازار می گردند اما اخیرا یکی از مدیران ارشد شرکت تولیدی جارو برقی در مترو متوسل به تبلیغ عجیب در بین شهروندان شد. “راوی دالچاند”یکی از مدیران شرکت تولیدی جاروبرقی “باسیل سیمفونی” حیرت مسافران را در مترو برانگیخت. وی برای نشان دادن قدرت زیاد جارو برقی شرکت قسمتی از کف مترو را با جاروبرقی تمیز کرده و سپس مقداری پاستا را کف زمین ریخت و سپس شروع به خوردن آنها نمود.
راوی همچنین در پایان مقداری سس روی زمین ریخت و آنها را مخلوط نمود و سپس آنها را نیز خورد.شرکت تولیدی مذکور قصد دارد با این تبلیغ قدرت محصولات خود را به رخ مشتریان بکشد و عنوان نماید که جارو برقی های سیمفونی حتی قادرند زمین را ضد میکروب نمایند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.