راوی همچنین در پایان مقداری سس روی زمین ریخت و آنها را مخلوط نمود و سپس آنها را نیز خورد.شرکت تولیدی مذکور قصد دارد با این تبلیغ قدرت محصولات خود را به رخ مشتریان بکشد و عنوان نماید که جارو برقی های سیمفونی حتی قادرند زمین را ضد میکروب نمایند.
رایزنی دیپلماتهای ارشد ایران و ژاپن درباره روند مذاکرات تهران-واشنگتن
تذکرات شفاهی|از واکنش به اظهارات میرسلیم تا قطعی برق
افزایش ۲۷ درصدی صادرات ایران به قزاقستان در سال ۱۴۰۳
همه منابع ارزی باید در اختیار بانک مرکزی باشد
فیلم | حاشیه دیدار تیم های فجرسپاسی شیراز و داماش گیلان
حکم پرونده تتلو نقض شد
تعدیل ۳۴ هزار واحدی شاخص بورس تحت تاثیر دو اتفاق مهم این روزها
آمریکا تحریمهای جدید مرتبط با ایران وضع کرد
معمولا شرکتهای مختلف برای تبلیغ محصولات خود متوسل به تلویزیون و سایر رسانه های تبلیغی موجود در بازار می گردند اما اخیرا یکی از مدیران ارشد شرکت تولیدی جارو برقی در مترو متوسل به تبلیغ عجیب در بین شهروندان شد. “راوی دالچاند”یکی از مدیران شرکت تولیدی جاروبرقی “باسیل سیمفونی” حیرت مسافران را در مترو برانگیخت. وی برای نشان دادن قدرت زیاد جارو برقی شرکت قسمتی از کف مترو را با جاروبرقی تمیز کرده و سپس مقداری پاستا را کف زمین ریخت و سپس شروع به خوردن آنها نمود.
راوی همچنین در پایان مقداری سس روی زمین ریخت و آنها را مخلوط نمود و سپس آنها را نیز خورد.شرکت تولیدی مذکور قصد دارد با این تبلیغ قدرت محصولات خود را به رخ مشتریان بکشد و عنوان نماید که جارو برقی های سیمفونی حتی قادرند زمین را ضد میکروب نمایند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.