4

رئیس جمهور از ۵۰ زن برگزیده کشور تقدیر کرد

  • کد خبر : 14
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۴

طی مراسمی و در آستانه سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، ۵۰ زن برگزیده کشور توسط رئیس‌جمهور تقدیر شدند.در همایش ۵ هزار نفری تجلیل از ۵۰ زن برگزیده کشور که امروز در سالن وزارت کشور برگزار شد، زنان برگزیده کشور توسط رئیس جمهور، همسر رئیس جمهور، رئیس مرکز امور زنان و خانواده و […]

طی مراسمی و در آستانه سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، ۵۰ زن برگزیده کشور توسط رئیس‌جمهور تقدیر شدند.در همایش ۵ هزار نفری تجلیل از ۵۰ زن برگزیده کشور که امروز در سالن وزارت کشور برگزار شد، زنان برگزیده کشور توسط رئیس جمهور، همسر رئیس جمهور، رئیس مرکز امور زنان و خانواده و تعدادی از اعضای فراکسیون زنان مجلس تقدیر شدند.

این زنان در ۹ محور نظامی و انتظامی، حوزوی، کارآفرین، نویسنده، شاعر، شاغل، نخبه، خانه‌دار، نمونه و ایثارگر مورد تقدیر قرار گرفتند.

موفقیت‌های ویژه در انجام ماموریت‌های محوله، مواردی همچون آگاهی به مسائل اجتماعی و سیاسی روز، تقید به شئون اسلامی و آموزه‌های دینی، مهارت‌های کلامی و میزان توانایی ارتباط موثر با مخاطبان و نیز همکاری در پروژه‌های عملیاتی از جمله شرایط انتخاب زنان برگزیده بخش انتظامی است.

تالیف یا ترجمه کتاب، تدوین، ترجمه و ارائه مقاله و مواردی نظیر آگاهی به مسائل اجتماعی و سیاسی روز و توانمندی در امر رفع شبهات، قدرت تاثیرگذاری بر مخاطب، بصیرت نسبت به مسائل فرهنگی وموضوعاتی همچون رسانه، اینترنت، هنر، سینما و غیره، ارائه طرح‌ها و نظریه‌ها در جهت حفظ و تحکیم نظام خانواده و تعمیق باورها و ارزش‌های اسلامی از جمله مواردی است که در انتخاب زنان شاخص حوزوی دخیل است.

ایجاد مراکز کارآفرینی اعم از شرکت‌های خصوصی یا تعاونی، خلاقیت و ابتکار در ارائه نظریات و دیدگاه‌ها در حوزه کارآفرینی و سایر فعالیت‌های علمی و فرهنگی همچون چاپ مقالات و کتب تالیف شده در این حوزه از شاخص‌های انتخاب زنان کارآفرین است.

تعهد به ارزش‌های انقلابی ـ اسلامی، ارائه سبک‌ها و فعالیت‌های نوین و ابتکاری در تولیدات هنری، اشتغال‌زایی و تربیت نیروی انسانی در جهت حفظ و احیای رشته‌های هنری، اقبال عمومی از آثار و نیز تولید آثار اعم از نظم و نثر در حوزه بصیرت‌افزایی از شرایط انتخاب زنان شاخص نویسنده و شاعر است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر