رنگ بندی لوگوی مک دونالد آرام آرام در حال تغییر است.
به گزارش پولنیوز ، این تصمیم در پی آن گرفته شده است که درج کالری موجود در همه محصولات غذایی در آمریکا اجباری شد. با این اجبار ، مدیران مک دونالد نگران هستند که درج میزان کالری موجود در فست فودهایشان – که بسیار بالاست – فروش محصولات این شرکت را کاهش دهد.
لوگو و رنگ رسمی مک دونالد در آینده
تغییر رنگ از مدتی قبل آغاز شده و آرام آرام ادامه دارد
بنابراین به توصیه مشاروان روان شناسی و تبلیغات تصمیم گرفتند در یک فرایند تدریجی ، اندک اندک رنگ زمینه لوگوی خود را از از قرمز به سبز تغییر دهند.
رنگ سبز، القا کننده سودمندی و سازگاری با طبیعت است و همین امر مسوولان مک دونالد را امیدوار کرده که این رنگ بتواند اثرات روانی درج کالری بالای محصولات مک دونالد را تعدیل کند.
گفتنی است این تغییرات از مدتی قبل در برخی شعب مک دونالد آغاز شده است و این روند ادامه دارد تا مشتریان جهانی این محصول ، از تغییر ناگهانی رنگ رسمی این برند معروف ، شوکه نشوند.