7

دومین کنرانس بین المللی خلع سلاح و عدم اشاعه با سخنرانی علی اکبر صالحی آغاز به کار کرد.

  • کد خبر : 1405
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۹:۲۸

دومین کنرانس بین المللی خلع سلاح و عدم اشاعه با حضور کارشناسان کشورهای مختلف و با سخنرانی علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران آغاز به کار کرد. دومین کنفرانس بین المللی خلع سلاح و عدم اشاعه قرار است امروز و فردا در دفتر مطالعات بین المللی وزارت امور خارجه دائر […]

دومین کنرانس بین المللی خلع سلاح و عدم اشاعه با حضور کارشناسان کشورهای مختلف و با سخنرانی علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران آغاز به کار کرد.

دومین کنفرانس بین المللی خلع سلاح و عدم اشاعه قرار است امروز و فردا در دفتر مطالعات بین المللی وزارت امور خارجه دائر باشد و در مدت برگزاری این کنفرانس شخصیت ها، کارشناسان و صاحبنظران در حوزه خلع سلاح و عدم اشاعه در رابطه با اقدامات خلع سلاح و راهکارهای آن و نیز زمینه های عدم اشاعه تسلیحات مورد رایزنی و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

نمایندگان حدود ۵۰ کشور در این کنفرانس حضور دارند.

در این همایش محورهایی همچون چالش های خلع سلاح در جهان، تعهدات بین المللی کشورها در زمینه خلع سلاح و عدم اشاعه و عواقب ادامه وجود سلاح های کشتار جمعی و گام های عملی در جهت تحقق خلع سلاح در جهان مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

کنفرانس نخست خلع سلاح و عدم اشاعه سلاح های کشتار جمعی با محوریت “انرژی هسته ای برای همه؛ سلاح هسته ای برای هیچ کس” با حضور مقامات و کارشناسانی از حدود ۷۰ کشور جهان در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۳۸۹ در تهران برگزار شده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر